Döner Маркет запрацював у новому сімейному форматі з функцією Drive (+фото)
Мережа закладів смачного безпечного фаст-фуду Döner Маркет, яку розвиває компанія МХП спільно з партнерами, поповнилася новим закладом – DRIVE+сімейний формат. В ньому можна за хвилини взяти з собою перекус в авто чи зробити зупинку для перепочинку в дорозі. Запрацював цей Döner Маркет у селі Зазим’я Київської області.
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, особливість його в тому, що це мікс форматів. Drive – для тих, хто хоче отримати своє замовлення за кілька хвилин не виходячи з авто, щоб потім смачно й безпечно перекусити в дорозі або вдома. Сімейний заклад – для гостей, яким треба перепочити й насолодитися улюбленими стравами або ж весело провести час із друзями чи дітьми. Для цього Döner Маркет обладнаний літньою терасою з дитячим майданчиком, а меню розширене – крім класичних донерів і шаурми є піца, бургери, а також позиції для дітей.
«Ринок фаст-фуду швидко розвивається, тож разом з партнерами ми постійно вдосконалюємось, шукаємо кращі рішення. Новий формат DRIVE+сімейний заклад у мережі Döner Маркет – це крок назустріч нашому споживачеві у зручності та комфорті. Тут є все, щоб якісно провести час з родиною: смачна і безпечна їжа для дорослих та дітей, дитячий майданчик та аніматор по неділях, тераса для відпочинку, зручні посадкові місця, парковка. Ті ж, хто планує смакувати вдома чи в дорозі, може забрати замовлення на машині. Ми пропонуємо людям смачну й безпечну їжу, якісний сервіс і вибір зручного варіанту для кожного візиту», — розповів керівник управління по роботі з франчайзі МХП Дмитро Озеран.
МХП як кулінарна компанія щодня працює, щоб запропонувати споживачам максимально широкий асортимент якісних і смачних продуктів харчування. Розвиток Döner Маркет – один із напрямів цієї роботи. Компанія з партнерами активно відкриває нові заклади фаст-фуду, й станом на серпень 2023 року їх уже понад 150 у 20 областях України. А ще – зростає кількість форматів.
«У 2020 році Döner Маркет починався з моноформатів: продажу з віконця та маленьких кафе. Зараз мережа представлена у торгових центрах, відкриваються великі заклади. Вже існують Döner Маркет кафе з посадковими місцями, корнери у М’ясомаркет, зручні компактні точки продажу, формати to go у фасадах торгових центрів. Є навіть пересувний Döner Truck. Новий формат DRIVE+сімейний заклад задовольняє дві різні потреби споживача — швидкий перекус або можливість провести час з близькими у комфортному місці», — підкреслює керівник центру розвитку HoReCa МХП Наталія Шадчнєва.
У закладах мережі гості завжди можуть скуштувати шаурму та донер, які готують з якісного м’яса «Наша Ряба» та Skott Smeat, а також нагетси, сирні палички, картоплю фрі й інші страви. МХП відкриває як власні заклади мережі, так і з партнерами-франчайзі. Незалежно від того, відкритий магазин компанією чи франчайзі, у ньому завжди ситно, смачно, а головне – безпечно.
Довідка. МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині перебуває на етапі трансформації в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та рітейлу. Станом на серпень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Крім закладів смачного безпечного фаст-фуду Döner Маркет, це мережа магазинів кулінарних ідей Мʼясомаркет, магазини Їжа Свіжа, Наша Ряба, Українське курча.