Ролики тижня: Victoria’s Secret, Київстар, MOVA, The Licious Kitchen, KFC

Ролики тижня: Victoria’s Secret, Київстар, MOVA, The Licious Kitchen, KFC

13.08.2023 09:00
  1238
Дарія Осіїк

Презентація нової колекції Victoria’s Secret, подвійні гігабайти від Київстар, дніпровське пиво Mova у ролі співрозмовника, маскоти McDonald’s, Burger King та KFC в одному ролику, та похорон картоплі фрі від KFC в Канаді.

Victoria’s Secret

Відомий бренд нижньої білизни Victoria’s Secret продовжує свою трансформацію в бік інклюзивності та зручності. Так, компанія запустила рекламну кампанію з нагоди виходу нової колекції «Icon». Обличчями компанії стали як відомі моделі Наомі Кемпбелл, Жизель Бюндхен, Адріана Ліма, Кендіс Свейнпол, Емілі Ратаковскі, Гейлі Бібер, так і модель plus size.

Особливістю нової колекції є бюст, який “завдяки новій технології створює хорошу підтримки та підкреслює рідні форми власниці”. Ще одна особливість – фірмовий мереживний візерунок, «який зникає під одягом».

Колекція включає розміри від 32A-44DDD та XS-XXL і зроблена у нейтральних та яскравих відтінках, таких як рожевий та зелений.

Окрім зйомок у новій рекламі, бренд Victoria’s Secret оголосив, що «обрані таланти кампанії» також візьмуть участь у світовому турі Victoria’s Secret World Tour, який буде переосмисленням модного показу бренду.

Київстар

Київстар представив нову рекламну кампанію, створену креативною агенцією Shots. Для цієї кампанії агенція розробила три ролики з хлопчиком, дідом-дауншифтером та професійною гімнасткою, які подвоїли свої гігабайти в Київстар після поповнення рахунку. 

«Київстар завжди йде назустріч нашим абонентам. Подвоєння гігабайтів — це такий спосіб підтримати і трішки підняти настрій українцям. І особливо в ці часи, коли навіть мегабайт може комусь допомогти», — каже Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.

«Усі ми знаємо ту теплу іміджеву комунікацію Київстар, яка обіймає тебе у мʼякеньку ковдрочку в мінус 20. Але коли справа стосується продуктових роликів, то завжди хочеться увімкнути кондиціонер, щоб трохи освіжитися. Продукт дійсно класний і простий, тож ми хотіли створити таку саму легку і зрозумілу комунікацію», — коментує копірайтерка SHOTS Аня Запорожченко.

Mova

Українські креативники для першого проморолику дніпровського пивзаводу Mova обрали темою не інгредієнти, а саме зміст і філософію бренду, та зробили з пива цікавого співрозмовника.

Головними героями відеоролику стали пляшечка пива, а також пивовар Богдан Точка та пивний амбасадор Михайло Брикайло. У ролику Богдан та Михайло розповідають про процес створення пива Mova, під час якого воно перетворюється на цікавого співрозмовника. Гумор та легка атмосфера передали саме той настрій, який творці пива вкладають у кожну пляшку свого пива. Слоган кампанії: “Mova для розмови”.

The Licious Kitchen

У рекламному ролику для мережі ресторанів фаст-фуду The Licious Kitchen в Індії з’явилися маскоти McDonald’s, Burger King та KFC.  

За сюжетом спочатку до закладу The Licious Kitchen зайшов трішки моторошний клоун із червоною повітряною кулькою, що нагадує героя з фільму жахів «Воно». А потім до нього приєдналися Король і Полковник. Разом ці герої представляли McDonald’s, Burger King та KFC.

У ситуації, яка могла б стати справжнім протистоянням, троє почали хихотіти, разом сіли за стіл та насолодились їжею від кухаря кункурента. Таким чином мережа The Licious Kitchen відзначила День дружби.

KFC

Мережа KFC в Канаді влаштувала похорон картоплі фрі. Справа в тому, що багато років поспіль канадці заявляли претензії до картоплі фрі бренду, називаючи її мокрою та прісною. Тож, відомий фастфуд вирішив провести похорон картоплі фрі на вулицях Торонто, дозволивши споживачам віддати свою «картопляну» шану.

Першого серпня брендований катафалк проїхав від закладу KFC до Дандас-сквер та Budweiser Stage, а всередині нього була труна, повна картоплі фрі.

Окрім цього, мережа представила нову приправлену картоплю фрі, яку бренд описує як «достатньо хрустку і приправлену, щоб задовольнити найсуворіших критиків». Вона буде доступна протягом обмеженого часу всього за 1 долар.

«Ми знали, що канадці ненавиділи нашу стару картоплю фрі, і тому побачили в цьому можливість показати нашим шанувальникам, що ми їх чуємо, змінивши цей пункт меню і запустивши його в цікавій формі», — сказав Азім Ахтар, директор з маркетингу KFC в Канаді.

Для тих, хто не зміг прийти на справжню церемонію, KFC Canada влаштувала онлайн-трансляцію похорон з прощальною промовою.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку