Без мільйонів паперових чеків: Сільпо пропонує покупцям перейти на е-чеки

Без мільйонів паперових чеків: Сільпо пропонує покупцям перейти на е-чеки

07.08.2023 03:05
  1785
Микола Маранчак

У Сільпо розпочали проект видачі електронних фіскальних чеків у мобільному додатку. Функція е-чеків вже доступна у 200 магазинах, а до кінця року рітейлер планує зробити її доступною у всій мережі.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, це екологічна альтернатива, яка допоможе покупцям відмовитися від паперових чеків при покупках товарів. Щоб отримати е-чек на телефон, потрібно оновити або встановити додаток Сільпо, обрати в розділі “В магазині” свій супермаркет, після чого на екрані з QR-кодом картки «Власний Рахунок» увімкнути функцію “Не друкувати чек”. Замість паперових чеків на касах покупець отримуватимете посилання у мобільному додатку: перейшовши за цим посиланням, він зможете відкрити фіскальний документ. Функцію друку чеків на касі можна буде повернути тут же в додатку.

“Без чеків нашій планеті легше. Чеки виготовляють із термопаперу, який містить бісфенол-А — саме він під час нагрівання чорніє, так на чеку з’являється текст. Але через бісфенол чеки майже не перероблюються”, – пояснили в мережі.

Щодня Сільпо друкує 850 000–950 000 чеків, на рік їх збирається близько 300 млн. Це 57 000 км касової стрічки на рік, тобто як чотири діаметри планети Земля. “Ми хочемо це змінити, тому пропонуємо вам відмовитися від паперових чеків, які, до речі, більшість покупців лишають на касах”, – додали в компанії.

Електронний фіскальний чек — це той самий чек, тобто документ, що підтверджує придбання будь-якого товару. Він має ту саму юридичну силу, проте не містить бісфенолу і паперу.

Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на серпень 2023-го нараховує понад 300 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

У 2024 році виторг мережі Sport City зріс на 18% порівняно з 2023-м. Чому компанія робить фокус на відкриття магазинів в центрі та...
time icon  
  433
Усі новини ринку