Кадрові зміни липня: Фокстрот, ТРЦ Dream, Аптека АНЦ, BGV Group Management, Maudau
Які зміни відбулися за останній місяць на топ-посадах українських та світових компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.
Фокстрот
У липні в мережі Фокстрот призначили нового маркетинг-директора, яким став Олег Нікольський.
Олег долучився до компанії у липні, щоб зміцнити основні напрямки розвитку та підвищити професійний потенціал команди. Олег має 15-річний досвід у маркетингу, та вже 8 років працює на ринку електроніки. У 2019-20 роках він уже був у складі команди Фокстрот, після чого займав позицію СМО у компанії Цитрус.
“Я захоплений можливістю приєднатися до команди Фокстрот в якості СМО в цей важкий для країни час: коли з одного боку бізнес має нести на собі корпоративну соціальну відповідальність, а з другого – утримувати свої позиції та розвиватись у галузі. У нашому швидкозмінному світі технологій і електроніки я маю намір використати свої знання та досвід, щоб відкривати нові перспективи для компанії та забезпечувати її успіх на ринку. Разом з командою Фокстрот ми будемо зосереджені на постійному розвитку, інноваціях та задоволенні потреб наших клієнтів”, – коментує своє призначення СМО компанії Олег Нікольський.
ТРЦ Dream
Після трьох років плідної роботи в київському ТРЦ Dream Надія Лінська пішла з посади маркетинг-директора ТРЦ Dream.
“Сьогодні був мій останній робочий день у Dream. Цей тиждень подарував багато неймовірних та приємних зізнань, обіймів, іноді сліз. Більше трьох років з реконцептом, ковідом та початком повномасштабної. Складно, але міцно любимо! Залишаюся з любов’ю команди і до команди. Вдячна партнерам за співпрацю і досвід, що подарували одне одному”, – написала Надія на своїй сторінці у Facebook.
Нагадаємо, що до ТРЦ Dream Надія Лінська займала аналогічні посади в ТРЦ Ocean Plaza і БФК Gulliver. Її загальний стаж в маркетингу (в основному в сфері fashion retail і development) – понад 20-ти років. Перш ніж перейти в сферу девелопменту, Надія більше десяти років вела напрям маркетингу і реклами в мережі універмагів Grand Gallery (в їх портфелі більше сотні європейських брендів середнього і преміального сегментів), мережами Milavitsa, Lauma та інших.
Після звільнення з БФК Gulliver в 2017 році й невеликої перерви в професійній діяльності, Надія співпрацювала з проектами різної складності: від стартапів і фінтех-проектів, до роздробу і HoReCa.
Наразі Надія взяла невеличку паузу від професійної діяльності і буде продовжувати вести лише соціальні благодійні проекти.
Аптека АНЦ
Денис Піддубський пішов з мережі “Аптека АНЦ”, де останні два роки займав посаду директора з розвитку мережі.
“Це були дуже насичені та продуктивні два роки життя у вкрай непростий для всіх нас час. Повністю червоний океан конкуренції, потужна команда менеджерів поруч, щоденні виклики та пошуки шляхів їх подолання. Ще раз дякую СЕО Миколі Щербині за надану можливість та підтримку на всіх етапах. Ще раз дякую своїй команді та колегам — ви найкращі. Ми всі разом утримали перше місце компанії на ринку, відкрили чудові аптеки в цікавих локаціях та створили багато робочих місць. Бажаю всій команді АНЦ продовження руху вперед та підкорення нових вершин! А зараз день для відпочинку та новий старт”, – написав Денис на своїй сторінці у Facebook.
Як стало відомо, Денис перешов працювати до компаніїї Flowers.ua, де займатиметься розвитком офлайн мережі: “Сильний гравець онлайн-ринку квіткового роздрібу зі своєю історією, який вирішив вийти в офлайн і зараз робить перші кроки в цьому напрямку. Можливо, ви вже встигли побувати у наших магазинах або давно замовляєте букети та подарунки онлайн. А можливо, ще не чули про цю компанію. І якщо в майбутньому ви відкриватимете наш додаток або заходитимете в наш магазин у вашому районі так само звично, як зараз заходите, наприклад, в Rozetka або Hop Hey — значить, наші зусилля, пристрасть і наполегливість будуть вкладені недарма”, – пояснив Денис у своєму дописі про початок роботи в новій компанії.
Нагадааємо, що до Аптеки АНЦ Денис Піддубський дев’ять місяців працював на посаді керівника відділу розвитку мережі супермаркетів Varus. За цей час компанія почала працювати в нових регіонах і розробила нові інструменти для подальшого розвитку.
Раніше Денис більше 10 років (2004-2014) пропрацював у корпорації АТБ, де пройшов шлях від аналітика до заступника директора напрямку, відповідаючи за розробку стратегії розвитку мережі, експертну оцінку об’єктів для розміщення магазинів тощо. Створив практично з нуля великий, ефективно працюючий підрозділ, оснащений усіма необхідними для роботи інструментами, включно з методикою оцінки потенціалу об’єктів і системою мотивації для кожної категорії співробітників.
Потім топ-менеджер близько року займав посаду директора з експертної оцінки та розвитку компанії “Український Рітейл”, яка управляла мережею магазинів Брусничка. Там він провів масштабну реорганізацію існуючої структури і штату, розробив нову методику оцінки об’єктів і працював над оптимізацією взаємодії з іншими підрозділами.
Maudau
Колишній директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева почала працювати директором з маркетингу онлайн-платформи Maudau. В новій компанії Ольга почала працювати ще у квітні, але публічно поділилася цією новиною на початку липня.
Маркетинговий напрямок мережі Varus Ольга Румянцева очолювала з березня 2021 року. До цього вона 4,5 років займала аналогічну посаду в мережі АЗК WOG.
До Varus Румянцева з березня 2017 року до лютого 2019-го очолювала маркетинг паливного рітейлера WOG, після звільнення з компанії Віталія Ткаченка. До цього топ-менеджер була керівником програми лояльності ПРАЙД. В цілому, у Ольги більш ніж 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях. Зокрема, програми «Дякую» в мережі АЗС КЛО і «Власний Рахунок» в Fozzy Group.
Нагадаємо, що Maudau – це нова онлайн-платформа з продажу повсякденних товарів зі зручним сервісом доставки, яка працює на українському ринку вже другий рік. Компанія налагодила співпрацю з ключовими поштовими операторами, щоб її клієнти могли отримувати замовлення у будь-якому куточку країни, де це можливо. Також онлайн-рітейлер активно розвиває власну кур’єрську службу задля ще більшої оперативності.
BGV Group Management
На початку липня Олексій Тимофіїв, який ранішше був генеральним директором Смарт-Холдингу Вадима Новинського, перейшов до ради директорів компанії BGV Group Management, власником якої є співзасновник АТБ Геннадій Буткевич. Про це компанія BGV Group Management повідомила на своїй сторінці у Facebook.
Повідомляється, що Олексій Тимофієв має понад 25 років загального досвіду роботи в корпоративному секторі України та понад 15 років на управлінських посадах у найбільших державних і приватних компаніях України. Він має експертизу в енергетичній, видобувних і виробничих галузях.
Олексій очолював Смарт-Холдинг у період з лютого 2008-го по квітень 2014-го року. А з 2014 року він очолив наглядову раду Смарт-Холдингу.
Нагадаємо, що BGV Group Management — це інвестиційна компанія Геннадія Буткевича, яка розвиває бізнеси та проекти в галузях видобутку, перероблення, енергоефективності, рітейлу та девелопменту.
Зараз інвестиції у видобуток і подальшу обробку сировини є одним з основних фокусів компанії. Під егідою BGV працюють компанії з розвідки та видобутку графіту, берилію, урану, титану, цирконію, рідкісноземельних елементів, граніту, природного газу та нафти.