HoReCaнець — новий телеграм-канал від Metro для української гастроспільноти

HoReCaнець — новий телеграм-канал від Metro для української гастроспільноти

27.07.2023 03:00
  759
Дарія Осіїк

В Україні з’явився профільний телеграм-канал HoReCaнець. Мета каналу – підтримати та популяризувати українську гастрономічну спільноту, надати ресурси та авторитет для її зростання й успішного представлення у світі.

Спільнота також має на меті об’єднати українських шефів, рестораторів і всіх, хто є дотичним до гастрономічної сфери.

HoReCaнець – це платформа, де українські шефи та ресторани зможуть знайти не тільки ідеї та готові інструменти для розвитку своєї діяльності, але й взаємно підтримувати й підсилювати одне одного, створюючи єдиний простір для обміну досвідом та знаннями. 

Основні тематики на каналі HoReCaнець:

  • тренди: на каналі будуть ділитись найсвіжішими тенденціями в гастрономії, надавати інсайти, як впровадити їх у власному бізнесі;
  • коментарі експертів: відомі експерти гастрономічної галузі поділяться своїми знаннями, досвідом та порадами щодо розвитку ресторанного бізнесу в Україні;
  • що роблять українські та світові шефи: HoReCaнець розповідатиме про досягнення українських та світових шеф-кухарів, їхні непересічні кулінарні відкриття;
  • як шефам ставати відомими: на каналі будуть практичні поради, інструменти та ідеї щодо підвищення кваліфікації та авторитету українських шеф-кухарів на національному та світовому рівнях;
  • огляди вигідних пропозицій від Metro для HoReCa-клієнтів: спеціальні пропозиції та акції від компанії Metro, що допоможуть партнерам у гастрономічній сфері знижувати витрати та оптимізовувати бізнес-процеси.

HoReCaнець – це ініціатива компанії Metro Україна, яка вірить, що лише спільними зусиллями можна досягти успіху. “Створення каналу є ще одним нашим кроком у напрямку розвитку та підтримки сфери гостинності в Україні. Запрошуємо всіх приєднатися до платформи HoReCaнець, щоб разом створювати сильну українську гастрономічну спільноту”, – коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка Metro Україна.

Довідка. Metro Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії Metro Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. Metro Україна входить до складу Metro.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку