
Alviva Group розширює експортний асортимент новими продуктами Tarta


В Україні з’явився профільний телеграм-канал HoReCaнець. Мета каналу – підтримати та популяризувати українську гастрономічну спільноту, надати ресурси та авторитет для її зростання й успішного представлення у світі.
Спільнота також має на меті об’єднати українських шефів, рестораторів і всіх, хто є дотичним до гастрономічної сфери.
HoReCaнець – це платформа, де українські шефи та ресторани зможуть знайти не тільки ідеї та готові інструменти для розвитку своєї діяльності, але й взаємно підтримувати й підсилювати одне одного, створюючи єдиний простір для обміну досвідом та знаннями.
Основні тематики на каналі HoReCaнець:
HoReCaнець – це ініціатива компанії Metro Україна, яка вірить, що лише спільними зусиллями можна досягти успіху. “Створення каналу є ще одним нашим кроком у напрямку розвитку та підтримки сфери гостинності в Україні. Запрошуємо всіх приєднатися до платформи HoReCaнець, щоб разом створювати сильну українську гастрономічну спільноту”, – коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка Metro Україна.
Довідка. Metro Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії Metro Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. Metro Україна входить до складу Metro.