Рейтинг рекламодавців за червень 2023 року від MixDigital

Рейтинг рекламодавців за червень 2023 року від MixDigital

31.07.2023 08:30
  1123
Дарія Осіїк

Комппанія Mix Digital проаналізувала активність топових рекладавців та категорій у digital-середовищі за червень 2023 року та порівняла дані за попередній місяць та червень 2022 року. Аналіз був проведений за допомогою інструменту моніторингу рекламної активності у digital Gemius AdReal.

Топ-25 категорій за рекламними контактами

У червні 2023 року відмічається значне просідання рекламної активності більшості категорії порівняно з попереднім місяцем та червнем 2022-го, коли спостерігалося відновлення рекламної активності багатьох категорій після початку повномасштабного вторгнення. На першому місці зі значним відривом залишається рітейл, але загалом топ-5 категорій змінився — в червні сюди потрапили книги та преса, освіта, відеоігри та закриває п’ятірку категорія фармпрепаратів, загальна кількість рекламних контактів якої зменшилася більше ніж у три рази, що ймовірно пов’язано з просіданням попиту у літній період на деякі групи лікарських засобів.

Топ-5 категорій за реальними користувачами 

Топ-5 за кількістю унікальних користувачів, що бачили рекламу, практично співпадає з топом за кількістю рекламних контактів. У червні відмічається значне зменшення кількості користувачів, яким була показана реклама порівняно з травнем 2023-го. Всього медійну рекламу в червні 2023-го бачило лише 11 млн інтернет-користу7ачів порівняно з 18 млн у попередньому місяці та червні 2022-го.

Топ-25 рекламодавців за рекламними контактами

Rozetka, лідер за кількістю рекламних показів минулих місяців, повернулась на перше місце у червні 2023-го, на другому місці – інтернет-магазин Eobuv, також у топ-5 потрапили Cosmolot, Automarket та Silpo. Практично усі лідери попереднього місяця знизили медійний тиск у червні 2023-го, порівняно з червнем 2022-го об’єми показів загалом серед лідерів теж дещо менші.

Топ-25 сайтів за рекламними показами  

YouTube став лідером серед рекламних майданчиків за показами як і відеореклами, так і банерної реклами. Головними майданчиками за кількістю показаної банерної реклами залишаються olx.ua, ukr.net та Facebook.

Таким чином, у червні 2023 року спостерігаємо значне просідання ринку digital-реклами після достатньо високої активності рекламодавців від початку 2023 року, але прогнозуємо поступове відновлення рекламного ринку ближче до кінця літа.

ДжерелоMix Digital


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку