У мережі Фокстрот призначено нового маркетинг-директора
Фокстрот оголошує про призначення на позицію СМО Олега Нікольського, який стане новим ключовим драйвером змін та інноваційної стратегії компанії.
Він долучився до компанії у липні, щоб зміцнити основні напрямки розвитку та підвищити професійний потенціал команди. Олег має 15-річний досвід у маркетингу, та вже 8 років працює на ринку електроніки. У 2019-20 роках він уже був у складі команди Фокстрот, після чого займав позицію СМО у компанії Цитрус.
“Я захоплений можливістю приєднатися до команди Фокстрот в якості СМО в цей важкий для країни час: коли з одного боку бізнес має нести на собі корпоративну соціальну відповідальність, а з другого – утримувати свої позиції та розвиватись у галузі. У нашому швидкозмінному світі технологій і електроніки я маю намір використати свої знання та досвід, щоб відкривати нові перспективи для компанії та забезпечувати її успіх на ринку. Разом з командою Фокстрот ми будемо зосереджені на постійному розвитку, інноваціях та задоволенні потреб наших клієнтів”, – коментує своє призначення СМО компанії Олег Нікольський.