Фокстрот інтегрує цифрові чеки у мобільні банкінги
Всеукраїнська торгова мережа Фокстрот першою серед рітейлерів побутової техніки й електроніки інтегрувала відображення електронних чеків у мобільних додатках банків-партнерів.
Таке рішення є логічним продовженням цифровізації мережі, щоб забезпечити покупцям зручний і найбільш повний клієнтський досвід.
Відтепер клієнти торгової мережі Фокстрот, які скористалися картками Monobank або Sportbank для оплати покупок, зможуть зберігати інформацію про придбані товари безпосередньо у мобільному банківському додатку. А за необхідності – завантажити електронний чек собі у смартфон.
“Впровадження сучасних цифрових сервісів – невід’ємний фактор для забезпечення потреб сучасного споживача. Саме тому інтеграція електронних чеків у мобільні банкінги є наступним кроком уперед, що надає клієнтам можливість зручно та ефективно керувати своїми покупками”, – підкреслив важливість нововведення СЕО компанії Олексій Зозуля.
Відповідно, всього за кілька кліків, клієнт може знайти чеки у мобільному банкінгу:
- Зайти в додаток monobank або sportbank;
- Обрати покупку в Foxtrot у розділі “Історії операцій” або “Транзакції”;
- Натиснути “Список покупок” або “Показати повністю”.
Тобто – вся інформація про покупки – під рукою, у мобільному банкінгу. Окрім цього, можуть переглянути свій фіскальний чек на tax.gov.ua або в особистому кабінетні на https://www.foxtrot.ua/ та в чат-боті Viber та чат-боті Telegram.
Інтеграція між Фокстрот та банками-партнерами стала можливою завдяки співпраці з компанією Deeployalty, яка постачає передові рішення в сфері цифрової трансформації та партнерському сервісу Checkbox, що наприкінці 2020 року забезпечив рітейлеру перехід на програмні РРО.
Нагадаємо, Фокстрот – перший серед великих продавців побутової та електронної техніки, хто запровадив використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (пРРО) по всій мережі та видачу електронних чеків замість паперових. З початком повномасштабної війни бізнес найбільше відчув переваги використання програмної каси. Компанія повністю відмовилася від усіх 500+ класичних касових апаратів, заощадивши в перерахунку за 4 роки 10 млн грн додаткових витрат на їх обслуговуванні. А також зекономила 914 км касової стрічки, тим самим дбаючи про навколишнє середовище.