Зовсім інший O!Some: як виглядає магазин азійських товарів в ТРЦ Lavina Mall (фотоогляд)

Зовсім інший O!Some: як виглядає магазин азійських товарів в ТРЦ Lavina Mall (фотоогляд)

01.07.2023 09:00
  1536
rau

Як змінюються магазини Usupso після ребрендингу на O!Some, які переваги і недоліки має новий формат, яким чином формується концепція мережі та як виглядає новий магазин азійських товарів O!Some в ТРЦ Lavina Mall.

O!Some – українська мережа магазинів азійських товарів, від засновників Usupso Ukraine. До кінця 2023 року рітейлер планує провести ребрендинг всіх магазинів під новий бренд, і таким чином, відійти від концепції “Japanese Designer Brand” та японських товарів для дому. O!Some позиціонує себе, як “перший азійський мультибрендовий магазин, який зібрав найкраще, що є в азійському рітейлі”, та налічує вже близько 10 магазинів в різних куточках України. Співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retаil.Pro Артем Ретін відвідав новий магазин мережі, розташований у київському ТРЦ Lavina Mall, і розповів про свої враження. Фото: прес-служба компанії та Артем Ретін.

Останній раз я відвідував магазин цієї мережі близько двох років тому в Одесі – тоді магазин справив на мене подвійне враження. З одного боку – яскраво та креативно, з іншого – далеко не всі рішення у торговому обладнанні мені сподобалися. Ще більше мені не сподобалося освітлення – більшість точкових світильників замість освітлення товарів на полицях засліплювали очі відвідувачів. Я чудово розумію, що в той момент команда O!Some тільки розпочинала свій самостійний шлях, експериментувала з торговим обладнанням та асортиментом, формувала загальну концепцію майбутньої мережі. Для тих хто не знав чи забув – мережа O!some з’явилася внаслідок того, що китайський власник бренду вирішив вийти з боротьби зі своїм конкурентом Miniso Ukraine через неможливість працювати під своїм брендом в Україні. Саме тоді українській майстер-франчайзі, компанія Атамі, на чолі з Маріанною Самсоновою, вирішили зробити ребрендинг та розвивати нову мережу на місці закритих магазинів Usupso.

Тепер докладніше, що я побачив у новому магазині. Абсолютно нове пристінне обладнання – високі стелажі збільшують зону зберігання та виглядають значно ефектніше. Чого тільки варта ціла стела з мімішних Акіта Ану. Острівні стелажі – каскадні стелажі на коліщатках замінила стандартна стелажна система та однорівневі столи з системою зберігання. На мою думку, нова система набагато зручніша і функціональніша як для покупців, так і для персоналу.

Я не є постійним клієнтом даних магазинів, але мені здається, що асортимент змінився і перетину з прабатьком Usupso стало набагато менше.

Касовий блок став компактнішим, при цьому з’явилася невелика прикасова зона. Мені така варіація подобається набагато більше, бо зв’язок консультанту з клієнтом у момент сплати на касі збільшується.

Тип освітлення візуально не змінився, але налаштовано воно набагато краще. Хоча в деяких місцях воно також сильно засліплює.

Дизайн фасаду, практично, не змінився, але я б трохи зменшив світлову насиченість – надто багато зеленого підсвічування сконцентровано в одному місці. Особливо це помітно коли стоїш прямо навпроти фасаду.

Розміщення магазину – для мене, як для «розвитолога» зі стажем, ця локація залишається загадкою. Новий магазин знаходиться в зоні фуд-корту на шляху до кінотеатру. З одного боку – це абсолютно не торгова зона, з іншого – величезна кількість потенційних клієнтів цієї мережі проходять саме через цю зону. Думаю, що при відкритті команда рітейлера спиралася на результати роботи Usupso, який вже тестував цю локацію і швидше за все результати були позитивними.

Якщо резюмувати – новий магазин сподобався мені набагато більше попередника. Вважаю розвиток власного бренду, замість франшизи, більш перспективним в сучасних українських реаліях. Зазвичай такі великі компанії, як Usupso значно повільніше реагують на зміни кон’юнктури ринку, а особливо в наші буремні часи.

P.S.: Ще одна загадка для мене, але вже як для фахівця з SMM – використання знаку оклику в назві бренду. Згоден, що така назва виглядає цікаво, але ж в сучасному digital-світі з нею неможливо працювати в соціальних мережах. Цю мою думку підтверджує відсутність «!» у назві акаунту Instagram та адресі сайту, акаунт у Facebook я, на жаль, не знайшов. Але схоже, що наразі розвиток соціальних мереж не є для компанії першочерговим завданням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку