Поп-ап Etnika Home від проекту Made in Ukraine відкривається в ТРЦ Gulliver

Поп-ап Etnika Home від проекту Made in Ukraine відкривається в ТРЦ Gulliver

23.06.2023 12:00
  1131
rau

Вже цієї п’ятниці, 23 червня, поп-ап Etnika Home від Made in Ukraine відкривається в ТРЦ Gulliver о 18.30 на другому поверсі торговельно-розважального центру.

Як повідомили RAU в прес-службі ТРЦ, в магазині Etnika Home продаватимуться українські меблі, текстиль, свічки, кераміка, дерев’яні вироби, постіль, косметика, килими виключно українського виробництва. «Ми хочемо вчергове показати, що вироби наших крафтярів та майстрів народних художніх промислів можуть виглядати традиційно та модерново водночас, і, безперечно, збагатять сучасний інтер’єр та побут. Впевнена, що все це може конкурувати з імпортом. Знаю, що комусь сподобаються спокійні колекції для щоденного користування в побуті, комусь захочеться зробити акцент в інтер’єрі, а хтось знайде тут чудовий презент для друга чи іноземного партнера», – говорить лідер проекту Made in Ukraine Юлія Савостіна.

Символічною локацією для першого поп-ап Etnika Home став торгово-розважальний центр Gulliver, де сьогодні створюються сенси. «Говорячи про предмети декору для оселі, наші майстри можуть запропонувати не лише ексклюзивні вироби, але й наповнити їх додатковими сенсами та символічністю. Тому щасливі подарувати нашим гостям можливість знайти особливу річ для себе чи своїх близьких», – коментує директор з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська.

До проекту в якості арт-директора долучилася дизайнер та адвокат української етніки Марина Фролова: «Багатство українського народного промислу вражає. Ми маємо неймовірні школи, техніки та майстрів, за якими здебільшого спостерігаємо в музейних просторах, виставкових експозиціях чи на світлинах з краєзнавчих експедицій. Українському ремісництву час вийти з-під музейного скла і перейти в сучасний побут, а для цього потрібні увага, попит та бачення, як відтворити традиційні техніки в сучасному предметному дизайні та декорі й органічно поєднати традицію та модерн в інтер’єрних рішеннях. В Etnika Home ми починаємо цей шлях».

В поп-ап на момент відкриття візьмуть участь 38 брендів з усієї України. Це будуть як крафтові майстри, що виготовляють сучасні трендові вироби, які користуються популярністю в Instagram та на міжнародних маркет-плейсах, а також роботи представників народних художніх промислів, чиї вироби мають доведену експертами художню цінність, оскільки виконані в традиційних техніках.

Поп-ап працюватиме з 23 червня до 22 липня. Графік роботи в режимі ТРЦ – з 10.00 до 22.00, на другому поверсі. Шукати між Zara Home та Butlers.

«Ми займаємося просуванням та промоцією українського виробника вже 11-й рік. З 2021 року завдяки партнерам ми також звернули увагу на народні художні промисли, які є ДНК нашої нації, культурним кодом, що передавався з покоління в покоління. І в роботі з просування саме традиційних ремесл ми бачимо дві місії – зберегти унікальні техніки виготовлення виробів, а також показати, що наші традиційні ремісничі вироби чудово вписуються в сучасний інтер’єр», – говорить Савостіна.

Вибір напрямку «дім та декор» не випадковий. Оскільки бажання надати своїй оселі додаткового затишку виникло у споживачів ще під час локдауну, коли вони весь час проводили в чотирьої стінах. Зараз, під час війни, українці, що мають змогу повернутся в свій дім, що зберігся, ще більше хочуть турбуватися про нього. А речі українських майстрів стають своєрідним оберегом у цьому процесі.

Згідно зі звітами аналітиків, з 2022 по 2026 рік попит на декор та інші товари для дому за різними прогнозами зростає та зростатиме й надалі на 4,8-6,8 % на рік. 

Довідка. Made in Ukraine – проект, що розпочався в лютому 2013 року. За 10 років було проведено 68 фестивалів та поп-ап сторів в Україні та за кордоном (Італія, США, Німеччина), в яких взяли участь понад 19 000 учасників, видано 18 книжок та путівників про Україну загальним накладом 110 000 екземплярів,  знято 184 ТБ-епізоди для телеканалів, відкрито дев’ять нон-фуд корнерів крафтових виробників @lavkasilpoua у @silpoua , а також започатковано два дочірніх проекта – на підтримку свідомого виробництва @svidomo.made та конкурс на найгарніше українське село @garne.selo

З лютого 2022 року Made in Ukraine також працює як гуманітарний штаб для допомоги постраждалим від повномасштабної війни українцям, а також на ТрО та ЗСУ.

ТРЦ Gulliver – один з найбільших центрів дозвілля та шопінгу, що знаходиться у самому серці столиці (Спортивна площа, 1 А). У ТРЦ Gulliver подбали про все, аби час, проведений разом, був насиченим, комфортним та безпечним. Для ідеального шопінгу – понад 250 магазинів від українських та світових брендів. Для яскравого відпочинку – боулінг, кінотеатр «Оскар» та фітнес-комплекс з басейном. А також фуд-корт із закладами на будь-який смак, ресторани та супермаркет Сільпо.  І, звичайно, у ТРЦ піклуються про безпеку. У разі повітряної тривоги у комплексі передбачене укриття – на паркінгу на -1 та -3 поверхах.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку