
Аврора розширює R&D команду: компанія залучає студентів до реальних проєктів


Київські заклади безпечного стріт-фуду Döner Маркет, які розвиває компанія МХП, стали переможцями премії Bolt Food Restaurant Awards. Döner Маркети столиці обрали кращими в категорії «Топ за свої гроші».
Конкурс відбувався у два етапи. Спочатку компанія Bolt у кожній номінації відібрала найпопулярніші ресторани (їх визначали за кількістю замовлень і відгуками, написаними у 2022 році). Другим етапом конкурсу стало голосування користувачів Bolt, які серед найпопулярніших ресторанів обрали ті, що їм подобаються найбільше. Döner Маркети були одним з номінантів у категорії «Топ за свої гроші» — найкращий заклад за співвідношенням ціни та якості страви. І стали за цим критерієм переможцями, за що отримали нагороду «Золотий броколі».
«Вибір споживача в цій номінації — підтвердження, що наше позиціонування та розвиток у надскладній темі смаку та харчової безпеки обрані правильно. Ми пропонуємо людям зрозумілу шаурму і отримуємо бажаний відгук. Адже шаурма — це, з одного боку, улюблений стріт-фуд, з іншого — завжди трохи таємниця, бо ніколи не знаєш на 100%, що всередині. Те, що споживачі на Restaurant Awards обрали саме Döner Маркети, свідчить і про довіру, і смак, і про задоволеність продуктом», — говорить Наталія Шадчнєва, керівниця центру розвитку HoReCa МХП.
У Döner Маркетах гості завжди можуть посмакувати шаурмою та донерами, які готують з якісного м’яса ТМ «Наша Ряба» та Skott Smeat. Також у меню закладів є нагетси, сирні палички, картопля фрі й інші страви. Візитівка бренду – традиційні та фірмові рецептури, розроблені професіональними шеф-кухарями напряму «стріт-фуд». Контроль якості та безпечності в Döner Маркетах відбувається на всіх етапах – від виробництва і тендерів постачальників до перевірок стандартів безпосередньо в самих точках продажу.
«Хочу окремо підкреслити важливий момент: продукт Döner Маркетів – це не просто топ за свої гроші, а ще й топ безпека за свої гроші. Я вдячний компанії МХП за акценти саме на безпеці в цьому напрямі. Це важливо для споживачів. Враховуючи, що більшість чоловіків зараз в Україні, вони дійсно можуть смачно і безпечно поїсти шаурму. Я вдячний Döner Маркетам за те, що вони ламають стереотип про небезпечність стріт-фуду», – зазначив Олег Демків, керівник відділу по роботі з партнерами Bolt Food.
Мережа Döner Маркетів налічує понад 140 закладів по всій Україні. Майже 40 із них працюють у Києві.