Толока на Житньому: Євген Клопотенко ініціює перетворення ринку на гастрономічний хаб

Толока на Житньому: Євген Клопотенко ініціює перетворення ринку на гастрономічний хаб

30.05.2023 10:30
  1446
Костянтин Симоненко

28 травня команда шеф-кухаря Євгена Клопотенко ініціювала велике прибирання Житнього ринку й очистила територію навколо нього. Мета — оновити простір найдавнішого чинного ринку столиці та зробити його активним центром гастрономічного життя міста. Толока відбулася за підтримки Київської міської ради й у партнерстві з сервісною компанією Inwhite.

Як повідомили RAU у прес-службі ресторатора, прибирання на Житньому провели у два етапи. На першому — за допомогою 15 кваліфікованих клінерів і спецтехніки компанії Inwhite відмили опорні колони, здійснили глибоке чищення підлоги та видалили весь бруд з огородження антресолі.

На другому етапі команди проектів Євгена Клопотенко та ресторану “100 років тому перед” разом з представниками КП «Житній ринок» та олімпійським чемпіоном Олегом Верняєвим пофарбували стіни та сходи критого ринку, а також провели дрібні ремонтні роботи й вивезли сміття з території Житнього. Прибирання ринку присвятили до Дня міста Києва.

За словами Євгена Клопотенко, організована толока — лише початок майбутнього масштабного проекту з перетворення Житнього ринку на потужний гастрономічний і культурний хаб. Клопотенко планує об’єднати у його стінах найкращих українських шефів та систематично знайомити містян і гостей Києва зі смаками України.

“День Києва — дуже символічна дата, щоб зробити для міста щось хороше. Як для киянина, Житній для мене — знакове та дуже цінне місце. І мені болить бачити цей ринок занедбаним і пустим. Тому я вирішив ініціювати велике прибирання. Ця толока — лише початок потужного проекту, який починає зароджуватися: перетворення Житнього на гастрономічний і культурний хаб. Сучасний, гарнесенький. Такий, щоб іноземці приходили сюди так, як приходять на ринок Сан-Мігель у Мадриді”, — розповідає Євген Клопотенко.

“Команда сервісної кампанії Inwhite із великим задоволенням відгукнулась на ініціативу Євгена Клопотенка. Ми відчуваємо відповідальність за збереження історичних пам’яток міста Києва, тому з 2016 року створили власний соціальний проект “CleanDay”, в рамках якого ми робимо професійний клінінг та оздоблювальні роботи головних пам’ятників міста Києва. Цього року під нашими дбайливими руками опинився Житній ринок. Ми мріємо, що через певний час на Житньому буде вирувати культурне життя сучасного рівня і буде виховуватись гастрономічна культура українців“ — коментує директор Inwhite Тетяна Давидович.

За словами Євгена Клопотенко, наразі у нього із Київрадою та керівництвом ринку повна синергія. Всі сторони розуміють, як важливо охороняти колорит Житнього та його первісний вигляд. Директор КП «Житній ринок» Євген Шевченко каже, що має амбітні плани щодо розвитку ринку. За його словами, наразі розроблений проект, який передбачає створення сучасного комфортного торговельного простору, де хочеться не тільки робити покупки, а й проводити час.

“Сьогодні Житній ринок критично потребує інвестицій, які призупинені через воєнний стан. Вдячні Євгену Клопотенко за ініціативу та громадянську позицію щодо розвитку ринку та міській владі, яка допомагає зберігати цей простір. Ми вже працюємо над тим, щоб проводити тут гастрономічні події та фестивалі. Це не тільки поверне життя на наш Житній, а й допоможе ринку триматися на плаву ”, — коментує Шевченко.

Перший великий гастро-івент у стінах Житнього ринку ініціатори планують провести вже влітку.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку