Ролики тижня: Metro Україна, Indposhiv Bespoke, Guzema Fine Jewelry, Uklon та KFC Україна

Ролики тижня: Metro Україна, Indposhiv Bespoke, Guzema Fine Jewelry, Uklon та KFC Україна

23.04.2023 09:00
  1155
Дарія Осіїк

Добірка найцікавіших роликів від українських брендів, які були створені за останній тиждень – Metro Україна розповідає про власну Оптокультуру, ательє Indposhiv Bespoke створило танцювальну оду своїй новій колекції та її надзвичайній зручності, ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry випустив нові серії проекту “МОЇ”, присвяченого українській мові, Uklon будує емоційний зв’язок з клієнтами, а мережа KFC Україна створила сіквел страви з курки під новим соусом.

Metro Україна

“Більше — це менше — це більше!” Саме з таким меседжем команда Metro Україна звернулась до своєї аудиторії у другому флайті кампанії, що була створена в колаборації з креативною агенцією IAMIDEA.

Компанія агітує обирати відповідальне споживання та раціональність, показує власні торгові марки, яким дійсно довіряєш, а також радить витрачати час, кошти й енергію на добрі справи, улюблені хобі, роботу, розваги, абощо. Оптимізувати рутинні задачі легко, якщо ви обираєте Metro.

В трьох динамічних роликах головні герої завдяки Оптокультурі звільняють час для бізнесу та дому. Більше покупок в Metro та власних марок бренду — менше сумнівів, часу й витрат — більше донатів, неперевершених страв та можливостей займатись улюбленою справою.   


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку