Чотири способи для широких охоплень у TikTok – досвід Аврора

Чотири способи для широких охоплень у TikTok – досвід Аврора

24.04.2023 08:15
  1142
rau

TikTok-канал мережі мультимаркетів Аврора налічує 7,8 млн лайків та близько 500 000 слідкувачів. PR-менеджер мережі Валерія Мельнікова поділилася, як вивести TikTok-канал в топ.

Попри війну українські бренди активно просуваються в TikTok. Банки, аптеки, телекомунікаційні компанії — всі хочуть в тренди. Одним із лідерів в рітейлі, які захопили увагу користувачів, стала мережа мультимаркетів Аврора, яка розпочала шлях у TikTok три роки назад. В 2022 році в компанії з’явилася окрема спеціальна команда з просування у популярній соцмережі. Повномасштабне вторгнення в Україну змусило на деякий час припинити розвиток каналу, але перерва в роботі була недовгою. Що допомагає популяризувати бренд Аврора у TikTok, – в колонці для RAU розповіла PR-менеджер мережі Валерія Мельнікова.

Своєчасна підтримка трендів

Коли в TikTok з’являється популярна тема, яка стрімко набирає охоплення й стає вірусною серед користувачів, треба швидко її підхопити. Але слід бути обережним: Аврора ніколи не використовує ідеї, які суперечать цінностям компанії – не використовує треки, що містять нецензурну лексику, несуть образливий характер тощо.

Для цього слід взяти трендову музику чи відеоролик і відзняти власну версію. І не забути проставити спеціальні хештеги, щоб інші користувачі могли легко знайти, переглянути і підтримати цю ідею. Тренди поширюються дуже швидко. Лише подивіться, яку активність отримало відео від працівників Аврора під трендову дитячу пісеньку «Скоро вже буде Паска»: понад 3 млн переглядів, майже 150 000 вподобайок та 10 000 збережень.

Унікальні скетчі

Команда Аврора часто знімає жартівливі ролики про ситуації з життя працівників магазину, кумедні ситуації з клієнтами під час шопінгу тощо. Ці ролики викликають величезний відгук у аудиторії, бо в них люди впізнають себе і це змушує їх посміхнутися і поставити вподобайку під відео.

Наприклад, скетч від Аврора показує, як постійний покупець дарує своїй дівчині цікаву іграшку з магазину і вони «зависають» над нею цілі вихідні.

Челенджі

Челенджі покликані привернути увагу великої кількості людей і залучити їх до спільної справи. Найчастіше для участі користувачам потрібно виконати певні умови. Яскравим прикладом є челендж від Аврора під назвою «Шлях до перемоги».

Оригінальний україномовний контент

Наразі Аврора не знімає роликів з російською озвучкою, натомість популяризуючи україномовний контент. Також команда відходить від ідеї використання ремейків чужих вірусних сюжетів, публікуючи оригінальні відео для своїх слідкувачів. Це важко, адже щоб створити власні неповторні звуки, які знайдуть відгук у аудиторії, потрібно набагато більше часу та зусиль. Але воно того варте, і результати ранжування, яких вдається досягти завдяки оригінальним відео, просто вражають.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку