Беремо оптом: нові рекламні ролики Metro, в рамках комунікаційної платформи «Оптокультура» 

Беремо оптом: нові рекламні ролики Metro, в рамках комунікаційної платформи «Оптокультура» 

17.04.2023 10:30
  471
Дарія Осіїк

“Більше — це менше — це більше!” Саме з таким меседжем команда Metro Україна звернулась до своєї аудиторії у другому флайті кампанії, що була створена в колаборації з креативною агенцією IAMIDEA.

Компанія агітує обирати відповідальне споживання та раціональність, показує власні торгові марки, яким дійсно довіряєш, витрачати час, кошти й енергію на добрі справи, улюблені хобі, роботу, розваги, абощо. Оптимізувати рутинні задачі легко, якщо ви обираєте Metro.

«Оптокультура для нас — це справжній лайфстайл та big idea, адже ми віримо, що майбутнє за спрощенням щоденних справ й розумним споживанням. На противагу імпульсивним візитам до магазинів, ми пропонуємо заплановані закупки в одному місці. Замість експериментів з постачальниками — перевірені марки, такі як власна продукція Metro. Оптокультура — це не лише фінансова економія завдяки потрійному ціннику, а й сучасна модель життя та ведення бізнесу, що дозволяє оптимізувати цінний час, уникнути зайвих витрат й вивільнити потрібний ресурс. Як професійним клієнтам так і роздрібним споживачам. 

Сьогодні ми раді презентувати вже другий етап кампанії та показати три нових відео, створених разом з режисером Олегом Томіним, оператором Антоном Фурсою та командою IAMIDEA. У першому релізі кампанії ми знайомили клієнтів з ключовими перевагами Metro та пояснювали, як працює Оптокультура. У другому релізі ми вже показали у житті самих наших клієнтів – рестораторів, роздрібних покупців та трейдерів. Тут ми поєднали актуальні теми сьогодення, важливі думки про волонтерство й добрі справи, основні ідеї, об’єднані Оптокультурою, та легкий вайб. Адже з Metro — простіше», — розповідає директор з маркетингу Metro Україна Павло Кожухар.  

В трьох динамічних роликах головні герої завдяки Оптокультурі звільняють час для бізнесу та дому. Більше покупок в Metro та власних марок бренду — менше сумнівів, часу й витрат — більше донатів, неперевершених страв та можливостей займатись улюбленою справою.  

«На одній зустрічі ми прийшли до того, що Metro настільки раціональний, що викликає цим справжню емоцію. В серії роликів ми візуалізували цю особливість Metro. Перша частина відео – суто раціональна покупка в Metro, яка економить час, енергію та гроші. А вже друга частина відео – емоція, яка була викликана цією раціональністю. Емоція від власної справи, від реально добрих вчинків, та емоції від часу з рідними», – розповідає creative lead IAMIDEA Горбенко Дмитро.

Довідка. Metro Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії METRO Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. Metro Україна входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

Metro – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 17 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, Metro допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. У той же час Metro markets — це міжнародний онлайн-ринок для професійних клієнтів, який постійно зростає та розширюється з 2019 року. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: протягом багатьох років компанія входить до різних індексів і рейтингів сталого розвитку, зокрема FTSE4Good, MSCI, CDP та індексу стійкості Dow Jones. Компанія представлена у понад 30 країнах та надає робочі місця понад 93 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2021/22 фінансовому році склав 29,8 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку