У мережі Мʼясомаркет запустили акцію зі збором для ДСНС

У мережі Мʼясомаркет запустили акцію зі збором для ДСНС

11.04.2023 12:38
  552
Дарія Осіїк

Працівники екстрених служб – герої сучасності. Вони завжди перші приходять на допомогу й рятують українців у надскладних ситуаціях.

Щоб додатково подякувати надзвичайникам, мережа магазинів Мʼясомаркет, яку МХП розвиває разом із партнерами, запустила спеціальну великодню акцію. 10% вартості від кожної купленої у Мʼясомаркетах паски зі спеціальною позначкою піде на допомогу підрозділам ДСНС.

 Пропозиція, завдяки якій покупці зможуть не тільки скуштувати паску, а й долучитися до доброї справи, триватиме від 7 до 21 квітня. Діє вона у більшості магазинів мережі. Паски, які беруть участь акції, марковані спеціальними наклейками, тож покупці точно оберуть правильний товар.

Ця акція продовжує традицію Мʼясомаркет допомагати нашим супергероям та супергеройкам. На початку 2023 року року Мʼясомаркет передав 1,5 тонни готових страв рятувальникам та захисникам у Києві, а в жовтні 2022 року, в дні жахливих ворожих обстрілів, частували безкоштовними перекусами у Мʼясомаркет та Döner Маркетах Києва ЗСУ, працівників надзвичайних служб, поліцію та тероборону міста.

Довідка. Магазини кулінарних рішень Мʼясомаркет – мережа, яку МХП спільно з партнерами розвиває в межах трансформації в кулінарну компанію. У магазинах відвідувачі можуть придбати різні види м’яса найвищої якості та готові страви, бакалію, кулінарію, молочні продукти, приправи, соуси і хлібні вироби. У кожному М’ясомаркеті працюють м’ясні сомельє. Зараз мережа налічує близько 240 торгових точок.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  559
Усі новини ринку