Смак оригіналу: Varus поповнює власний імпорт гімалайською рожевою сіллю ТМ Origin

Смак оригіналу: Varus поповнює власний імпорт гімалайською рожевою сіллю ТМ Origin

07.04.2023 12:13
  487
Дарія Осіїк

Мережа Varus регулярно розширює лінійку товарів власної ТМ Origin новинками із різних країн і повідомляє про запуск нового продукту – відтепер на полицях магазинів доступна справжня рожева гімалайська сіль, яку мережа імпортує із Пакистану.

ТМ Origin особлива тим, що товари імпортуються із країн, з якими цей продукт асоціюється, надаючи клієнту можливість оцінити автентичний смак оригіналу. У лінійці вже присутні товари з Пакистану, Іспанії, Італії, Ісландії та інших країн.

«Щоб наші клієнти завжди мали великий вибір найякісніших продуктів різних цінових категоріях, Varus активно розширює продуктові пропозиції, особливо в категорії ВТМ. Наша команда підбирає найкращих постачальників – як українських, так і з інших країн. Ми не зупиняємося, продовжуємо розвиватися, пропонуємо нашим клієнтам найкращі варіанти, щоб тішити їх смачними новинками. А сьогодні пропонуємо всім завітати до магазинів Varus та відкрити для себе нові смаки з продуктами ВТМ Origin!», – коментує керівник відділу розробки ВТМ мережі Varus  Ганна Бурцева.

Рожева гімалайська сіль, яка представлена в магазинах Varus під ТМ Origin, видобувається у соляній шахті, що розташована у передгір’ях Гімалаїв у Пакистані. Цей вид кам’яної солі вважається найчистішим у світі, адже піддається мінімальній обробці без використання добавок та антистежувачів. Це екологічно чистий продукт, який відрізняється особливим кольором і вважається однією з найчистіших форм смакової добавки. До складу рожевої гімалайської солі входить понад 80 різних мікроелементів, а смак має характерний солодкуватий відтінок, що додає витонченої особливості кожній страві, роблячи їжу ароматнішою і приємнішою.

Тож, зважаючи на нескінченний список корисних властивостей гімалайської рожевої солі, не дивно, що продукт є надзвичайно популярним серед справжніх гурманів у багатьох країн світу.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.

Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку