Кращі ролики місяця: MasterZoo, Епіцентр, SOVA, Cher’17, KFC та Дженніфер Лопес
Пухнасті особистості від MasterZoo, колаборація SOVA та «Мавка. Лісова пісня», висміювання стеретипів про “тьолочок” від українського модного бренду Cher’17, «Садовий Бунт» в Епіцентр, Дженніфер Лопес у кампанії Bodyarmor та «Nuggetmania» від KFC.
MasterZoo
Нещодавно MasterZoo представив велике оновлення бренду. Над новими бренд-айдентикою, бренд-стратегією та рекламною кампанію про пухнастих особистостей працювало креативне агентство Taktika.
В серії рекламних роликів, які презентують нове позиціонування та оновлений бренд компанії власники домашніх улюбленців фантазують на тему, якими б особистостями були їхні хвостаті друзі, якби вони були людьми – вийшли смішні та зворушливі історії про кота Олега, крису Венеру та мопса Льоня.
SOVA x «Мавка. Лісова пісня»
Напочатку березня ювелірний дім SOVA в колаборації з українським анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня» створив колекцію ювелірних прикрас, яка натхненна історією прадавнього Магічного Лісу. Головна ідея анімаційного фільму — «Світло подолає темряву» — ідеально відображає головну особливість колекції. Кожна прикраса оздоблена фантазійною смарагдовою емаллю, яка здатна розсіяти пітьму, адже світиться в темряві. Бренд SOVA вперше використав цю техніку, аби надати колаборації магічного звучання та відобразити історію чарівного лісу.
У музичному відео, де Христина Соловій та Артем Пивоваров виконують головну пісню мультфільму “Мова вітру”, показано прикраси із нової колекції, що доповнюють романтичний образ співачки.
Епіцентр
У цьому році найочікуваніша акція для всіх дбайливих городників та дачників – «Садовий Бум» від Епіцентр змінила назву на справжній «Садовий Бунт» під гаслом: «Це наша земля і нам її садити!». В рекламному ролику рішуче налаштовані овочі – бестселери для українського борщу: буряк, томат, цибуля і картопля і символ акції «Садовий Бум» червонобоке яблуко – закликають українців не опускати рук і лопат, а засаджувати рідну землю та вигравати садові дарунки від Епіцентр. За покупки садових товарів від 1000 грн в Епіцентрі або в інтернет-магазині epicentrk.ua покупці отримують шанс на дарунки: газонокосарки, тримери, пили, набори для поливу, ручний інструмент, горщики для квітів, валізи, товари для відпочинку. Також завзяті садівники та дачники отримають до 40% економії на інші товари з асортименту саду та городу. В Епіцентр кажуть – прийшов час засадити городину по саме досхочу.
Український модний бренд Cher’17
Український бренд жіночого одягу Cher’17 зняв рекламний ролик для нову весняної колекції, де висміяв стеоретип про красивих жінок, яких часто називають “тьолочка” і вважають, що вони весь час переймаються лише своєю зовнішністю.
У ролику, окрім засновниці бренду Cher’17 Тані Парфільєвої, знялися популярні блогерки Даша Квіткова та Таня Самбурська. У відео дівчата провокативно та іронічно демонструють зусилля, які стоять за “красивим інстаграмним життям” героїнь відео. Сам текст ролику продиктований відповідями дівчат на інтерв’ю – у ньому зібрані всі ті упередження та стереотипи, з якими їм доводиться жити.
Дженніфер Лопес у кампанії Bodyarmor
Дженніфер Лопес знялася у новій кампанії бренду спортивних напоїв Bodyarmor (належить The Coca-Cola Company).У відео під назвою «Вибирай більше» розповідається про напій неспортивній аудиторії.
У рекламі Лопес прокидається о 4:45 ранку, випиває пляшку Bodyarmour Lyte і вирушає на інтенсивну передсвітанкову пробіжку пляжем. За словами генерального директора Bodyarmor Sports Nutrition Федеріко Мейшондта, компанія вкладе близько $10 млн на медійне поширення ролика. Лопес співпрацює з Bodyarmor із кінця 2021 року. Вона разом зі співачкою Керрі Андервуд стали єдиними амбасадорами бренду, які не пов’язані напряму зі спортом.
KFC
Щоб привернути увагу любителів курячих нагетсів у всьому світі, бренд випустив рекламну кампанію під назвою «Nuggetmania». У відео передаються відчуття людей, які вперше спробували нагетс зі справжнім смаком. «Ми занурюємося в уяву цієї жінки, як тільки вона кусає і розуміє, що смак настільки хороший, що всі захочуть їх. Безтурботний хаос і легка параноя демонструють, наскільки ці курячі нагетси кращі за все інше», – розповів креативний директор групи MullenLowe Енріке Камачо, який займався створення рекламного ролику.
У рекламі також коротко згадується Starry, нова лимонно-лаймова газована вода від PepsiCo, яка прийшла на зміну Sierra Mist.