Топ-7 роликів від українських брендів з початку 2023 року

Топ-7 роликів від українських брендів з початку 2023 року

02.04.2023 09:00
  2484
Дарія Осіїк

Відео від Артемсіль про українську кам’яну міць, нагадування від Нова пошта, що вона завжди поруч, твердження від Comfy, що перемога близько, а відкриття нового магазину в Миколаєві – ще ближче, серіал про українську мову від Guzema Fine Jewellery та інші відео в огляді RAU.

Артемсіль

До річниці повномасштабної війни ДП Артемсіль та платформа UNITED24 випустили лімітовану партію Артемсолі – «Міць. Українська кам’яна», щоб допомогти українським захисникам та додати трохи міці кожному українцю. Артемсіль у спеціальній упаковці була доступна у магазинах мережі Сільпо та онлайн на Rozetka. Відеоролик, створений для просування цієї партії солі, розповідає з чого зараз складається міць кожного українця та кожної українки.

 

Нова пошта

У рекламному ролику Нова пошта розповідається історія дівчини, якій важко сказати, де саме зараз її дім, адже її батьки за кордоном, вона з братом у Львові, а її коханий Богдан на війні. Життя розкидало рідних людей по усьому світу, але вони продовжують підтримувати один одного, збирати все необхідне для армії та людей в український містах, які потребують допомоги. І хоч ворог дістає усюди, Нова пошта для дівчини – це часточка її справжнього дому, адже вона завжди поруч.

Comfy

Свій останній рекламний ролик мережа Comfy присвятила відкриттю магазину у Миколаєві. В анімованому відео рітейлер розповідає, що зараз прямує до площі Перемоги, а потім завертає до проспекту Миру, 1/1 у Миколаєві, адже з 7 по 9 квітня там відкривається новенький Comfy. Мережа обіцяє знижки до 50% та кешбек.

Київстар

Київстар у новому рекламному відео “Дзвінок” розповідає про найважливіший дзвінок для кожного українця та кожної українки – дзвінок від мами. “Цей рік навчив цінувати кожну мить спілкування, тому Київстар робить усе, щоб ви чули близьких частіше”, – зазначають в компанії.

Чернігівське

У новій рекламній кампанії “Таке, як ти”  виробник пива Чернігівське розповів про надію, яка об’єднує українців. Компанії знайомий весь біль українців. Після 24 лютого виробник подолав складний шлях від зупинки і понівечення броварні до її відновлення попри всі складнощі завдяки непохитній вірі, яку не втрачали люди, “адже Чернігівське – це насамперед люди”.

У відеоролику показані прості люди, а Чернігівська броварня порівнюється з маленькою країною, де всі працюють заради відновлення і задля перемоги. Тому основне повідомлення компанії «Ми — такі, як ти».

Guzema Fine Jewellery

Бренд Guzema Fine Jewelry cтворив проект “Мої”, який присвячений мові, її унікальності та свободі українського народу. Він покликаний популяризувати українську мову, розкрити її красу та дослідити важливість рідної мови, як фактору об’єднання українців. В рамках “Мої” бренд презентує серію відео з українськими літературними та культурними діячами.

Героїнею тринадцятого сюжету стала Оксана Забужко – українська письменниця, поетеса, есеїстка, публіцистка, викладачка та політична активістка. 8 березня 2022 пані Оксана виступала перед Європарламентом. Вона є лауреаткою Шевченківської премії. Її твори перекладені 20 мовами.

Усі серій проекту “Мої” дивіться на Youtube-каналі бренду.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку