Статистика Алло: українці витратили у 2022 році на 40% більше кешбека “Алло Гроші”, ніж роком раніше

Статистика Алло: українці витратили у 2022 році на 40% більше кешбека “Алло Гроші”, ніж роком раніше

31.03.2023 08:30
  1307
rau

За підсумками 2022 року клієнти Алло використали у порівнянні з 2021 роком на 40% більше кешбека Алло Гроші за однойменною програмою лояльності. Це дорівнює обсягу додаткових знижок, отриманих покупцями, адже кожна 1 одиниця Алло Грошей дорівнює 1 гривні знижки. 

Як повідомила RAU прес-служба мережі, змінилася й динаміка використання кешбеку порівняно з довоєнним часом. Якщо в 2021 році найбільше покупок з використанням Алло Грошей клієнти робили у грудні, листопаді, січні та жовтні, то в 2022-му найактивнішими місяцями виявилися січень (+135% транзакцій проти відповідного місяця роком раніше), лютий (+240%), жовтень (+35%), листопад (-7%) та грудень (-32%). Примітно, що влітку 2022 року обсяг списаних Алло Грошей був удвічі більшим, ніж роком раніше, проте темп зростання знизився до кінця року.

Минулого року найпопулярнішими товарами, на які покупці витрачали Алло Гроші, були:

  • навушники;
  • смартфони; 
  • мала побутова техніка; 
  • повербанки;
  • носимі гаджети, захист екрана, аксесуари та інше. 

Алло Гроші – це програма лояльності Алло, яку рітейлер запровадив у 2019 році. Алло Грошима можна сплатити 100% вартості товару (за вирахуванням 1 гривні). Клієнти отримують кешбек за кожну покупку в мережі магазинів Алло, на сайті allo.ua та у мобільному додатку. Крім того, Алло Гроші можна отримати за огляд товару на allo.ua, відгуки та інші активності. Також компанія нараховує Алло Гроші й в якості додаткової відзнаки, наприклад, минулого вересня з нагоди святкування 24-річчя компанія Алло рандомно нарахувала 100 000 клієнтів Алло Гроші на суму 24 млн грн.

З минулого року клієнти Алло можуть скористатися одночасно двома програмами лояльності – Алло Гроші та Fishka. Їх можна поєднати під час однієї покупки в Алло – списати накопичений кешбек з бонусних рахунків обох програм лояльності і відразу отримати на них новий. 

«Програма лояльності настільки популярна серед наших клієнтів, що цього року заплановано розширити її можливості. Для клієнтів Алло це означає, що, крім стандартного кешбеку за покупки, буде можливість купувати бажані товари зі значно збільшеним кешбеком, який можна буде витратити на наступні покупки. Планується, що новий збільшений кешбек матиме свої, конкретні для кожного нарахування умови використання, але його, як і раніше, можна буде витрачати разом із накопиченим стандартним кешбеком. Збільшиться й кількість акцій, під час яких клієнтам будуть додатково нараховуватися Алло Гроші», – коментує плани Артур Матковський, директор із маркетингу Алло.

Стати учасником програми просто: під час покупки в магазині мережі Алло продавці-консультанти реєструють клієнта, а баланс Алло Грошей завжди можна перевірити в особистому кабінеті клієнта на allo.ua. З умовами програми лояльності Алло Гроші можна ознайомитися на спеціальній сторінці сайту  https://allo.ua/ua/loyalty-program/, у мобільному додатку Алло, у продавців-консультантів в магазинах мережі, а також за телефоном контакт-центру 0 800 300 100 або 0 800 200 100.

Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку