Асоціація рітейлерів України відкрила вакансію бізнес-аналітика ринку роздрібної торгівлі

Асоціація рітейлерів України відкрила вакансію бізнес-аналітика ринку роздрібної торгівлі

30.03.2023 10:45
  1380
rau

Асоціація рітейлерів України – профільне об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі і компаній, безпосередньо пов’язаних з рітейлом – шукає в свою команду аналітика ринку.

До числа членів Асоціації рітейлерів України входить більше 90 українських та міжнародних брендів, до числа партнерів більше 30 компаній – представники B2B сфери та девелопменту. Портал Асоціації RAU.UA щомісяця відвідують більше 250 000 унікальних користувачів. 

В зв’язку з розвитком відділу аналітики шукаємо в команду проактивного та професійного кандидата на посаду бізнес-аналітика. 

Ключові обов’язки: 

  1. Дослідження, збір, аналіз і консолідація великих обсягів аналітичних даних галузі рітейл. Проведення експертних оцінок і опитувань ринку, формування Google-опитувальників, анкет, активне спілкування з учасниками ринку. 
  2. Зведення інформації в аналітичні масиви, таблиці для подальшого аналізу і формування трендів.
  3. Співпраця з компаніями-партнерами, комунікація з їх аналітичними підрозділами по збору аналітичної, статистичної інформації.
  4. Участь у розробці методологій аналітичних досліджень і спецпроектів. 
  5. Адміністративна і організаційна робота по діяльності напрямку “Аналітика” і співпраця із суміжними підрозділами RAU.

Вимоги до кандидата: 

  1. Досвід роботи в сфері рітейлу та / або торговельної нерухомості буде перевагою. 
  2. Знання методик збору, аналізу та систематизації інформації.
  3. Досвід проведення досліджень, опитувань, тестів, експертних оцінок, порівнянь, всіх видів аналізу, читання статистичних даних і т. д. 
  4. Досвід складання та написання методологій. 

Основні ключові напрямки в яких розвивається RAU Аналітика:

  1. Тактичні, статистичні дослідження на щомісячній основі. Консолідація аналітичної, статистичної інформації по ринку. 
  2. Спецпроекти, колаборації з аналітичними, маркетинговими та В2В компаніями (Nielsen, Gradus, Promodo, Work.ua, Robota.ua) по ключовим і актуальним темам ринку за напрямками: комерція, маркетинг, персонал та ін.
  3. Глобальні проекти. Виведення даних досліджень на автоматизований рівень зі щомісячним/щоквартальним оновленням. 
  4. Формування індивідуальних спецпроектів для членів RAU і В2В партнерів (за їх запитом) з розробкою методологій досліджень, конкретних ТЗ за різними напрямками. 

Своє резюме надсилайте Яні Єрмаковій – керівнику напрямку аналітики Асоціації рітейлерів України / y.ermakova@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку