Народний продукт: Зая і Котя від дніпровської художниці з’являться на пакуванні ВТМ Varto від Varus

Народний продукт: Зая і Котя від дніпровської художниці з’являться на пакуванні ВТМ Varto від Varus

24.03.2023 10:49
  629
Дарія Осіїк

Протягом місяця — з 15 лютого по 8 березня — тривав конкурс молодих дизайнерів від Varus «Народний продукт». Всі охочі мали змогу запропонувати оригінальні концепти для пакування продукту власної торгової марки Varto та позмагатись за приз у 50 000 гривень.

Мета проекту — підтримати українських дизайнерів, дати їм змогу продемонструвати свої творіння на широку аудиторію, а ще дізнатись думку клієнтів та обрати той дизайн пакування, який їм буде до вподоби.

«Ми прагнули мотивувати та популяризувати українських дизайнерів, надати майданчик для поширення їхніх робіт, а також залучити до вибору нового пакування наших клієнтів, почути їхню думку. Ми впевнені, що оригінальний дизайн упаковки привертатиме увагу, надихатиме та зробить молоко від ТМ Varto ще смачнішим!» — говорить керівниця відділу розробки ВТМ мережі Varus Ганна Бурцева.

Учасниками конкурсу могли стати як молоді креативники, так і професійні дизайнерські студії. Переможця обрано клієнтами Varus шляхом онлайн-голосування. Найбільше голосів українці віддали за Заю та Котю — дизайн дніпровської художниці Лесі Бельдій. 

До слова, Леся Бельдій — талановита дизайнерка та ілюстраторка, яка зокрема працює в жанрі акварельного живопису. “Щоденник Заї та Коті” — одна з найпопулярніших серій її творінь, яка отримала нове звучання після початку повномасштабного вторгнення в Україну.

В одному з інтерв’ю художниця розповіла, що Зая та Котя — це збірний образ українців, зокрема мешканців Дніпра, які переживають, ховаються під час тривог, волонтерять та, попри все, вірять у перемогу. В основу деяких сюжетів лягли реальні історії друзів та знайомих майстрині.

Заю та Котю вже показували на декількох виставках, друкували на благодійних листівках, також планується вихід коміксу, де вони будуть у головній ролі. А тепер милі персонажі прикрасять пакування ультрапастеризованого молока ВТМ Varto.

«На участь у конкурсі мене надихнули друзі, кажуть “Хто ж як не Зая та Котя мають рекламувати продукти здорового харчування? — розповідає Леся Бельдій. — Голосували усі, хто хоч раз чув про Заю і Котю — і в Україні, і в країнах Європи, навіть в Японії та Канаді. Можна сказати, що цей продукт вже буквально чекають в усьому світі».

Молоко у новому пакуванні з’явиться на полицях всіх супермаркетів Varus уже влітку 2023 року.

Довідка.Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.

Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку