Призначення місяця в рітейлі та не тільки: Auchan Україна, Алло, Tiffany&Co, Gucci та Burberry

Призначення місяця в рітейлі та не тільки: Auchan Україна, Алло, Tiffany&Co, Gucci та Burberry

22.03.2023 09:00
  2256
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останні місяці на топ-посадах українських і світових компаній сфер рітейлу та суміжних галузей, хто змінив посаду, а хто пішов на підвищення. 

Auchan Україна 

В Auchan Україна відбулась зміна СЕО. Компанію очолила Марта Труш, замість Вікторії Луценко, яка призначена генеральним директором Auchan Угорщина.

Вікторія Луценко керувала Auchan в Україні протягом п’яти років. За цей період компанія перетворилася на мультиформатну і фіджитальну – новe позиціонування марки, завершення поглинання та трансформація мережі гіпермаркетів Караван, запроваджено нову фіджитальну стратегію та план розвитку, зокрема була посилена електронна комерція, а також відбулося відкриття напрямку proximity і перших інноваційних точок продажів – Auchan Pick up point.

“Стабілізація бізнес-процесів після злиття з іншої мережею, зміна стратегії, пандемія та війна – ці роки були непростими, але дуже насиченими. Однак кожного разу ми знаходили рішення, як бути кращими для наших клієнтів. Зокрема, в останній рік ми разом доклали великих зусиль, щоб залишати відкритими наші магазини з перших днів війни, покривати потреби наших клієнтів, а також надавати гуманітарну підтримку українцям. Пишаюся тим, що було зроблено за ці п’ять років в Україні разом із командою та дякую їм“, – підсумовує Вікторія.

Марта Труш, яка очолює компанію з березня, має глибинне знання локального ринку та підприємства, адже працює в Auchan Україна понад 10 років і має різносторонній досвід в рітейлі, зокрема в операційній діяльності магазинів, у продажах та управлінні комерцією, у трансформації та в людських ресурсах.

За словами Марти зараз основний пріоритет для неї та усіх 5000 українських співробітників – продовжити допомагати населенню країни та робити внесок у відбудову економіки України. Зокрема за підтримки групи відкривати і надалі нові магазини, після вже відкритих торгових точок у Бучі, Ірпені та Києві; створювати робочі місця; надавати унікальну та відмінну пропозицію задля покращення добробуту та купівельної спроможності українців. 

Марта – перша українка, яку призначили генеральним директором в Auchan Україна, що підтверджує віру групи у потенціал України та локальних команд.

Алло

До команди національного маркетплейса й омніканального рітейлера Алло приєдналася у ролі Head of Digital Marketing Олександра Глацовська.

У зону відповідальності Олександри входить розвиток та масштабування основних digital-каналів Алло, а також відновлення роботи тих каналів, що були зупинені з початком війни. У фокусі – платне просування товарів в Google, робота з СРА-мережами, ремаркетинг, промо мобільного додатку Алло, SEO, онлайн-сервіси для вибору товарів і порівняння цін,  участь у налаштуванні наскрізної аналітики. 

Олександра Глацовська має значний досвід роботи у сфері інтернет-маркетингу та e-commerce, працювала як на боці компаній, так і на боці агенцій. Вона очолювала відділ інтернет-маркетингу Yakaboo, найбільшого книжкового онлайн-магазину України, а до цього відповідала за платний трафік рітейлера Фокстрот. Також має досвід роботи account-менеджером у Twiga Digital Ukraine: саме на цій посаді вона зрозуміла, що бажає самостійно налаштовувати пошукову та таргетингову рекламу для українських продуктових  компаній. 

«Ми підсилюємо маркетинг Алло та розвиваємо бізнес за складних умов. Вимоги до платного трафіку за поточних обставин змінюються, тож Олександра реалізовуватиме надскладні та нестандартні завдання для Алло. Впевнений, що співпраця з Олександрою вплине на ефективність та влучність пошукової реклами Алло, а також на основні performance-показники компанії», — коментує директор із маркетингу Алло Артур Матковський. 

Наразі Алло розширює команду Digital Marketing та шукає SEO та РРС для реалізації викликів e-commerce.

Tiffany&Co

Креативний директор Tiffany&Co Руба Абу-Німа залишила ювелірний будинок, що належить LVMH.

Абу-Німа була призначена на посаду в 2021 році — відразу після придбання бренду конгломератом — і займалася просуванням творчого бачення Tiffany & Co. Завдяки їй у рекламних кампаніях ювелірного будинку взяли участь Джулія Фокс, дизайнер Luar Рауль Лопес та інфлюенсер Анайя Гамільтон.

Їй було доручено наглядати за візуальними креативними активами, не пов’язаними із дизайном продукту, включаючи дизайн сайтів і зображення, вміст соціальних мереж і рекламні кампанії.

Абу-Німа є досвідченим креативником, яка також працював на керівних посадах у Revlon, журналі Elle, Bobbi Brown і Shiseido.

Gucci

Новим креативним директором Gucci став Сабато де Сарно, якому доручили відродити бренд. Кар’єра де Сарно розпочалася в 2005 році з роботи у Prada. Крім цього, новий креативний директор Gucci працював у Dolce & Gabbana та Valentino.

Алессандро Мікеле залишив посаду креативного директора Gucci у 2022 році. На цій посаді він працював із 2015 року. Алессандро очолив зіркове відродження Gucci, узгоджуючи його з інклюзивними цінностями та енергією покоління Z, раптово пішов з компанії два місяці тому, як повідомляється, через небажання продовжувати агресивну стратегію високого зростання, яку вимагали від нього.

Де Сарно прийшов у Gucci з престижним резюме. Він був ключовою фігурою у Valentino протягом останніх 13 років, протягом яких бренд трансформувався від уособлення старовинної елегантності до найпопулярнішого бренду в соцмережах, що має силу встановлювати тренди в усьому світі.

“Для мене велика честь взяти на себе роль креативного директора Gucci. Я пишаюся тим, що приєднався до Дому з такою незвичайною історією та спадщиною, який протягом багатьох років зміг вітати та плекати цінності, в які я вірю. Я зворушений і схвильований, що можу внести своє творче бачення в бренд”, – зазначив у своєму зверненні в Instagram Сабато де Сарно.

Burberry

Британський люксовий бренд Burberry (BRBY.L) повідомив у середу, що призначив Кейт Феррі своїм наступним фінансовим директором, змінивши на цій посаді Джулі Браун, яка приєднується до GSK.

Феррі, що наразі є фінансовим директором Формули-1 і компанії з виробництва розкішних автомобілів McLaren Group, приєднається до Burberry не пізніше початку вересня, повідомила компанія. За словами Burberry, старший віце-президент Ян Брімікомб тимчасово виконуватиме обов’язки фінансового директора з 2 квітня, після звільнення Браун, до початку роботи Ferry.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку