Лілія Зубарєва призначена директором з маркетингу БФК Gulliver

Лілія Зубарєва призначена директором з маркетингу БФК Gulliver

23.01.2017 09:23
  1293
Виктор Нагорский

З 23 січня до керуючої команди багатофункціонального комплексу Gulliver приєдналася Лілія Зубарєва, очоливши напрям маркетингу і реклами.

Як повыдомили RAU в прес-службi компанії, Лілія буде відповідати за реалізацію маркетингової стратегії багатофункціонального центру Gulliver, спрямованої на підвищення цільового потоку, збільшення товарообігу, а також зміцнення позицій БФК на ринку торгової і комерційної нерухомості.

Лілія Зубарєва працює в маркетингу майже 17 років, в девелопмент прийшла з банківської сфери, де очолювала аналогічні напрямки в УкрСиббнку і ПУМБ. Має великий досвід у просуванні бренду, розробці та впровадженні комунікаційних стратегій, іміджевої та продуктової реклами.

«Я рада приєднатися до керуючої команди БФК в динамічний період розвитку. Для мене це абсолютно новий бізнес, але мені дуже близькі підходи і цілі компанії. В моїх планах робота над більш глибоким позиціонуванням об’єкта, який знаходиться в самому центрі нашої столиці і поєднує в собі бізнес і торговельну складову. Я впевнена, що мій досвід і знання будуть корисні команді», – коментує Лілія Зубарєва.

Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу МФК Gulliver займала Надія Лінська.

Довідка. БФК Gulliver — 35-поверховий бізнес-центр класу А і 10-поверховий торгово-розважальний центр. На території ТРЦ Gulliver (GLA – 45 500 кв. м) з першого по четвертий поверхи розмістилися понад 150 магазинів різних профілів: модною, класичної та молодіжного одягу, взуття, товарів для спорту, дітей і вдома, подарунків і аксесуарів, в тому числі бренди іспанської групи Inditex (Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho), бренди польської групи LPP (Reserved, Mohito, Cropp Town House), також в ТРЦ багато бренди відкрили свої перші магазини в Україні як, наприклад, і бутик Versace Collection.

Читайте також –

Як торговому центру ефективно працювати в соцмережах – кейс БФК Gulliver


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  732
Усі новини ринку