Бронежилети, смартфони, павербанки: як змінювалися покупки українців протягом року війни

Бронежилети, смартфони, павербанки: як змінювалися покупки українців протягом року війни

01.03.2023 08:15
  1546
Костянтин Симоненко

Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka поділився інформацією про те, як змінювався попит на товари протягом року війни та назвав найпопулярніші з них серед українців від початку повномасштабного російського вторгнення.

Як повідомили RAU у прес-службі рітейлера, якщо у лютому 2022-го найпопулярнішою покупкою на сайті Rozetka були підгузки, то зараз на перше місце піднялися кабелі та адаптери. Корм для котів не втратив свою позицію за рік війни і залишається другою категорією товарів за популярністю в лютому 2023 року.

Від березня 2022 року на сайті почали частіше купувати військові товари: бронежилети, тактичні рукавиці, шеврони тощо.

Навесні почав відновлюватися попит на алкоголь, а також на електроніку та техніку: смартфони та навушники. Зокрема, у квітні минулого року смартфони на сайті купували на 70% більше, ніж у березні.

Восени 2022-го через вимкнення електропостачання суттєво зросли продажі генераторів, павербанків та зарядних станцій, а також обігрівачів, грілок, термосів, термобілизни та інших теплозберігальних товарів. А взимку, навіть попри війну, українці традиційно купували подарунки до свят. Стабільний попит мали шоколад, ігристе вино, гірлянди, дитячі іграшки.

«Головна зміна у споживацькому кошику українців за рік війни — це воєнні товари. Навесні повернувся попит на гаджети й техніку. Восени та взимку незвично високі для цього періоду показники продажів мали енергоощадні та теплозберігальні товари. У жовтні генератори та павербанки купували у 2,5 рази частіше, ніж у вересні, а попит на зарядні станції в лютому 2023 року виріс у 30 разів у порівнянні з 2022 роком. Що у споживацьких звичках українців не змінилося, то це бажання купувати подарунки до зимових свят: солодощі, вино та дитячі іграшки традиційно в топі. За рік війни українці пережили багато горя та втрат, але зрештою призвичаїлися до нових реалій і продовжують тішити себе покупками, які приносили їм радість і задоволення у мирний час», — говорить директор з маркетингу Rozetka Євген Образок.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку