Rozetka закінчила 2022 рік значним масштабуванням мережі та з рекордним оборотом
Станом на 2023 рік мережа Rozetka масштабувалася до 297 торгових точок. Це більше, ніж було на початок повномасштабного вторгнення РФ. Оборот компанії в четвертому кварталі показав найкращий результат за всю історію.
Про основні досягнення та ключові факти розповів Forbes співвласник компанії Владислав Чечоткін у третьому епізоді «Business-Breakfast з Володимиром Федоріним».
За рік команда Rozetka скоротилася майже в два рази. До великої війни в компанії працювало близько 7000 співробітників. Як зазначив підприємець, наразі команда працює важче і виконує більше завдань.
Робочі години магазинів Rozetka, що розташовані в прифронтових містах, скоротилися до 15:00 або 16:00.
За GMV (загальний показник валових продаж) в четвертому кварталі 2022 року Rozetka показала найкращий результат за свою історію. Проте прибуток за підсумками року впав суттєво, зокрема через втрати складів і магазинів. За словами бізнесмена йдеться не про «рази», а про відсотки.
Середній чек у Rozetka за підсумками року теж зменшився, оскільки люди стали заощаджувати.
Однак порівняно з першим кварталом минулого року ці результати вражають. Ще в березні 2022 року Чечоткін відправив своїм співробітникам сумний лист. Бізнесмен назвав свою компанію «пікіруючим літаком». За перші тижні війни її виторг упав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн, склад було заблоковано, а покупці масово повертали товар. Однак вже у серпні Rozetka вирішила надати свої склади для зберігання товарів усім компаніям, а не лише продавцям маркетплейсу. Наразі послуга доступна на складах Rozetka у Києві та Львові.
Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд. До повномасштабного вторгнення Rozetka володіла 270 магазинами. Через війну 26 із них було втрачено. «Якісь магазини були в окупації, якісь залишилися в ній, якісь були пограбовані та знищені, якісь пограбовані своїми ж», – казав співвласник мережі в грудневому інтервʼю Forbes.