
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Станом на 2023 рік мережа Rozetka масштабувалася до 297 торгових точок. Це більше, ніж було на початок повномасштабного вторгнення РФ. Оборот компанії в четвертому кварталі показав найкращий результат за всю історію.
Про основні досягнення та ключові факти розповів Forbes співвласник компанії Владислав Чечоткін у третьому епізоді «Business-Breakfast з Володимиром Федоріним».
За рік команда Rozetka скоротилася майже в два рази. До великої війни в компанії працювало близько 7000 співробітників. Як зазначив підприємець, наразі команда працює важче і виконує більше завдань.
Робочі години магазинів Rozetka, що розташовані в прифронтових містах, скоротилися до 15:00 або 16:00.
За GMV (загальний показник валових продаж) в четвертому кварталі 2022 року Rozetka показала найкращий результат за свою історію. Проте прибуток за підсумками року впав суттєво, зокрема через втрати складів і магазинів. За словами бізнесмена йдеться не про «рази», а про відсотки.
Середній чек у Rozetka за підсумками року теж зменшився, оскільки люди стали заощаджувати.
Однак порівняно з першим кварталом минулого року ці результати вражають. Ще в березні 2022 року Чечоткін відправив своїм співробітникам сумний лист. Бізнесмен назвав свою компанію «пікіруючим літаком». За перші тижні війни її виторг упав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн, склад було заблоковано, а покупці масово повертали товар. Однак вже у серпні Rozetka вирішила надати свої склади для зберігання товарів усім компаніям, а не лише продавцям маркетплейсу. Наразі послуга доступна на складах Rozetka у Києві та Львові.
Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд. До повномасштабного вторгнення Rozetka володіла 270 магазинами. Через війну 26 із них було втрачено. «Якісь магазини були в окупації, якісь залишилися в ній, якісь були пограбовані та знищені, якісь пограбовані своїми ж», – казав співвласник мережі в грудневому інтервʼю Forbes.