
Ірина Коваль, Building Development: Ритейл-парк Obriy Peretyn – новий торговий центр у передмісті Львова


Агенція креативного маркетингу idealers.agency та KFC продовжують реалізацію глобальної ініціативи “Смачно та вдячно”. В новому соціальному проекті започатковано співпрацю з фондом “Ліга допомоги”, який заснували учасники “Ліги Сміху”. Основна ціль – встановлення модульних будиночків для сімей, які втратили житло через війну.
Головний меседж кампанії – «донатимо донаторам». KFC заохочує донатити будь-які суми, тому надає купони на знижку за кожен внесок, навіть у 5 гривень. Всі зібрані кошти передаються у благодійний фонд.
Далі потрібен гучний інфопривід, щоб модульних будиночків ставало ще більше! Тому Айділерс створили рекламний ролик за участю Ігоря Ласточкіна та Кирила Ганіна – амбасадорів проекту. А на YouTube-каналі “Волонтери про волонтерів” можна подивитись розширену версію у під назвою “Серія 13. Борода з грошима”.
Реклама
Спешл (короткий метр)
Для максимального охоплення кампанії агенція залучила інфлюенсерів – відомих учасників “Ліги Сміху”. Також додали радіо ролики та сайт https://help-league.com, на якому можна донатити онлайн і успіх збору гарантовано.