Огляд sport & outdoor: Megasport, Decathlon, Athletics, Fanatics та Nike

Огляд sport & outdoor: Megasport, Decathlon, Athletics, Fanatics та Nike

03.02.2023 08:30
  2005
Дарія Осіїк

Нові відкриття від мережі Megasport, відновлені магазини мережі Athletics, остаточний вихід з росії французької мережі Decathlon, новий концепт магазинів від Nike та залучення $1,5 млрд інвестицій для розвитку онлайн-рітейлера спортивного одягу Fanatics.

Megasport

У другій половині листопада 2022 року мережа Megasport відновила роботу своєї торгової точки в ТРЦ Riviera Shopping City.

8 грудня 2022 року Megasport відкрився у місті Кривий Ріг в ТРК Victory Plaza за адресою вул. Лермонтова, 37. Магазин працює з 10:00 до 20:00.

20 грудня 2022 року Megasport відкрив новий магазин у Полтаві в ТРЦ Екватор за адресою вул. Ковпака, 26.

31 січня Megasport відкрив ще один магазин  у Києві в ТРЦ SkyMall, що знаходиться за адресою: пр-т Романа Шухевича, 2 Т. Магазин працює з генератором з 10:00 до 20:00.

Decathlon

Французька мережа Decathlon остаточно йде з росії і продає весь свій бізнес.

Один із найбільших у світі рітейлерів спортивних товарів закрив всі свої магазини і зупинив поставки у 2022 році. Наразі Decathlon продає свої активи в росії і остаточно йде з ринку.

Як повідомили в РБК, рітейлер розраховує продати весь бізнес повністю або ж нерухомість, яка йому належить, окремо. За даними консалтингової компанії Core.xp, мережа Decathlon у росії володіє не менше 135 000 кв. м комерційної нерухомості. Основна частина нерухомості – це окремі гіпермаркети: всього 20 будівель загальною площею 91 000 кв. м, площа кожного – від 3000 до 10 000 кв. м. Крім того, компанії належать офісні та складські приміщення. Біля деяких гіпермаркетів є незабудовані земельні ділянки, які також належать мережі. Холдинг має в країні дві основні юрособи: Октоблу та Блу Хаус. 

Навесні 2022 року в росії було 57 магазинів Decathlon, зараз, згідно з інформацією на сайті компанії, їх залишилося 28. Вже у березні, після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну, компанія оголосила про зупинення постачання товарів на російський ринок. Усі магазини, зокрема інтернет-магазин, у росії до червня було закрито. На російському сайті зазначали, що точки закриті тимчасово, «продажу припинено на невизначений термін». У прес-службі Decathlon відмовилися коментувати інформацію щодо продажу бізнесу в країні.

У росію мережа прийшла у 2006 році. Згідно з звітністю за 2021 рік, компанія належить сім’ї Леклерк (42,39%), сім’ї Мюльє (44,13%) та працівникам компанії (13,48%). Родина Мюльє володіє також мережами Auchan, Leroy Merlin, Kiabi, Pimkie та іншими. Мішель Леклерк та засновник Auchan Жерар Мюльє – двоюрідні брати.

Athletics

У листопаді 2022 року мережа Athletics відновила роботу свого магазину в одеському ТРЦ Riviera Shopping City. Торгова точка мережі розташована в комплексі будівель та споруд №1 та працює з 10:00 до 20:00. 

У грудні 2022 року відновив роботу магазин спортивної мережі Athletics у київському ТРЦ Ocean Plaza за адресою вул. Антоновича,  176. Магазин працює з 10:00 до 21:00.

Fanatics

Онлайн-рітейлер спортивного одягу Fanatics залучив $1,5 млрд при оцінці $27 млрд у рамках нового раунду фінансування від нових інвесторів – Fidelity, BlackRock та MSD Partners Майкла Делла, а також існуючих інвесторів.

Майкл Рубін, співвласник Philadelphia 76’s та New Jersey Devils, заснував компанію у Джексонвіллі, штат Флорида, у 2011 році. У тому ж році він продав eBay бізнес з електронної комерції за $2,4 млрд, викупив його частину і Fanatics — тоді це була роздрібна мережа з двома магазинами.

Fanatics має ексклюзивні ліцензійні угоди з НФЛ, НХЛ, НБА та безліччю коледжів та університетів щодо виробництва та продажу маєк, кепок та безлічі інших офіційних товарів команд.

Nike

Наприкінці 2022 року Nike дебютував з новою концепцією роздрібної торгівлі для бренду Jordan. 

Найновіша концепція роздрібної торгівлі Nike відзначає культуру баскетболу та спорту, а також один із найважливіших брендів компанії.

Бренд Nike Jordan представив новий магазин World of Flight площею понад 1200 кв. м, що розташувний на модній вулиці Віа Торіно в Мілані, Італія. У магазині представлено чоловіче, жіноче та дитяче взуття та одяг бренду Jordan, а також будуть представлені ексклюзивні речі. 

Центральним елементом стильного магазину є «Flight Lounge» зробленого у формі круглого простору і оформленого фотографіями з кар’єри Майкла Джордана. Цифрові екрани розташовані по всьому магазину, залучаючи покупців до бренду та пропонуючи попередній перегляд майбутніх товарів. У зоні примірочної представлені великі культові зображення Джордану.

У магазині також є зона персоналізації, де покупці-учасники Nike можуть персоналізувати Air Jordan 1 і Flight Jackets. Для постійних покупців доступна персоналізація Jordans.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку