Огляд sport & outdoor: Megasport, Decathlon, Athletics, Fanatics та Nike
Нові відкриття від мережі Megasport, відновлені магазини мережі Athletics, остаточний вихід з росії французької мережі Decathlon, новий концепт магазинів від Nike та залучення $1,5 млрд інвестицій для розвитку онлайн-рітейлера спортивного одягу Fanatics.
Megasport
У другій половині листопада 2022 року мережа Megasport відновила роботу своєї торгової точки в ТРЦ Riviera Shopping City.
8 грудня 2022 року Megasport відкрився у місті Кривий Ріг в ТРК Victory Plaza за адресою вул. Лермонтова, 37. Магазин працює з 10:00 до 20:00.
20 грудня 2022 року Megasport відкрив новий магазин у Полтаві в ТРЦ Екватор за адресою вул. Ковпака, 26.
31 січня Megasport відкрив ще один магазин у Києві в ТРЦ SkyMall, що знаходиться за адресою: пр-т Романа Шухевича, 2 Т. Магазин працює з генератором з 10:00 до 20:00.
Decathlon
Французька мережа Decathlon остаточно йде з росії і продає весь свій бізнес.
Один із найбільших у світі рітейлерів спортивних товарів закрив всі свої магазини і зупинив поставки у 2022 році. Наразі Decathlon продає свої активи в росії і остаточно йде з ринку.
Як повідомили в РБК, рітейлер розраховує продати весь бізнес повністю або ж нерухомість, яка йому належить, окремо. За даними консалтингової компанії Core.xp, мережа Decathlon у росії володіє не менше 135 000 кв. м комерційної нерухомості. Основна частина нерухомості – це окремі гіпермаркети: всього 20 будівель загальною площею 91 000 кв. м, площа кожного – від 3000 до 10 000 кв. м. Крім того, компанії належать офісні та складські приміщення. Біля деяких гіпермаркетів є незабудовані земельні ділянки, які також належать мережі. Холдинг має в країні дві основні юрособи: Октоблу та Блу Хаус.
Навесні 2022 року в росії було 57 магазинів Decathlon, зараз, згідно з інформацією на сайті компанії, їх залишилося 28. Вже у березні, після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну, компанія оголосила про зупинення постачання товарів на російський ринок. Усі магазини, зокрема інтернет-магазин, у росії до червня було закрито. На російському сайті зазначали, що точки закриті тимчасово, «продажу припинено на невизначений термін». У прес-службі Decathlon відмовилися коментувати інформацію щодо продажу бізнесу в країні.
У росію мережа прийшла у 2006 році. Згідно з звітністю за 2021 рік, компанія належить сім’ї Леклерк (42,39%), сім’ї Мюльє (44,13%) та працівникам компанії (13,48%). Родина Мюльє володіє також мережами Auchan, Leroy Merlin, Kiabi, Pimkie та іншими. Мішель Леклерк та засновник Auchan Жерар Мюльє – двоюрідні брати.
Athletics
У листопаді 2022 року мережа Athletics відновила роботу свого магазину в одеському ТРЦ Riviera Shopping City. Торгова точка мережі розташована в комплексі будівель та споруд №1 та працює з 10:00 до 20:00.
У грудні 2022 року відновив роботу магазин спортивної мережі Athletics у київському ТРЦ Ocean Plaza за адресою вул. Антоновича, 176. Магазин працює з 10:00 до 21:00.
Fanatics
Онлайн-рітейлер спортивного одягу Fanatics залучив $1,5 млрд при оцінці $27 млрд у рамках нового раунду фінансування від нових інвесторів – Fidelity, BlackRock та MSD Partners Майкла Делла, а також існуючих інвесторів.
Майкл Рубін, співвласник Philadelphia 76’s та New Jersey Devils, заснував компанію у Джексонвіллі, штат Флорида, у 2011 році. У тому ж році він продав eBay бізнес з електронної комерції за $2,4 млрд, викупив його частину і Fanatics — тоді це була роздрібна мережа з двома магазинами.
Fanatics має ексклюзивні ліцензійні угоди з НФЛ, НХЛ, НБА та безліччю коледжів та університетів щодо виробництва та продажу маєк, кепок та безлічі інших офіційних товарів команд.
Nike
Наприкінці 2022 року Nike дебютував з новою концепцією роздрібної торгівлі для бренду Jordan.
Найновіша концепція роздрібної торгівлі Nike відзначає культуру баскетболу та спорту, а також один із найважливіших брендів компанії.
Бренд Nike Jordan представив новий магазин World of Flight площею понад 1200 кв. м, що розташувний на модній вулиці Віа Торіно в Мілані, Італія. У магазині представлено чоловіче, жіноче та дитяче взуття та одяг бренду Jordan, а також будуть представлені ексклюзивні речі.
Центральним елементом стильного магазину є «Flight Lounge» зробленого у формі круглого простору і оформленого фотографіями з кар’єри Майкла Джордана. Цифрові екрани розташовані по всьому магазину, залучаючи покупців до бренду та пропонуючи попередній перегляд майбутніх товарів. У зоні примірочної представлені великі культові зображення Джордану.
У магазині також є зона персоналізації, де покупці-учасники Nike можуть персоналізувати Air Jordan 1 і Flight Jackets. Для постійних покупців доступна персоналізація Jordans.