Огляд sport & outdoor: Megasport, Decathlon, Athletics, Fanatics та Nike

Огляд sport & outdoor: Megasport, Decathlon, Athletics, Fanatics та Nike

03.02.2023 08:30
  2378
Дарія Осіїк

Нові відкриття від мережі Megasport, відновлені магазини мережі Athletics, остаточний вихід з росії французької мережі Decathlon, новий концепт магазинів від Nike та залучення $1,5 млрд інвестицій для розвитку онлайн-рітейлера спортивного одягу Fanatics.

Megasport

У другій половині листопада 2022 року мережа Megasport відновила роботу своєї торгової точки в ТРЦ Riviera Shopping City.

8 грудня 2022 року Megasport відкрився у місті Кривий Ріг в ТРК Victory Plaza за адресою вул. Лермонтова, 37. Магазин працює з 10:00 до 20:00.

20 грудня 2022 року Megasport відкрив новий магазин у Полтаві в ТРЦ Екватор за адресою вул. Ковпака, 26.

31 січня Megasport відкрив ще один магазин  у Києві в ТРЦ SkyMall, що знаходиться за адресою: пр-т Романа Шухевича, 2 Т. Магазин працює з генератором з 10:00 до 20:00.

Decathlon

Французька мережа Decathlon остаточно йде з росії і продає весь свій бізнес.

Один із найбільших у світі рітейлерів спортивних товарів закрив всі свої магазини і зупинив поставки у 2022 році. Наразі Decathlon продає свої активи в росії і остаточно йде з ринку.

Як повідомили в РБК, рітейлер розраховує продати весь бізнес повністю або ж нерухомість, яка йому належить, окремо. За даними консалтингової компанії Core.xp, мережа Decathlon у росії володіє не менше 135 000 кв. м комерційної нерухомості. Основна частина нерухомості – це окремі гіпермаркети: всього 20 будівель загальною площею 91 000 кв. м, площа кожного – від 3000 до 10 000 кв. м. Крім того, компанії належать офісні та складські приміщення. Біля деяких гіпермаркетів є незабудовані земельні ділянки, які також належать мережі. Холдинг має в країні дві основні юрособи: Октоблу та Блу Хаус. 

Навесні 2022 року в росії було 57 магазинів Decathlon, зараз, згідно з інформацією на сайті компанії, їх залишилося 28. Вже у березні, після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну, компанія оголосила про зупинення постачання товарів на російський ринок. Усі магазини, зокрема інтернет-магазин, у росії до червня було закрито. На російському сайті зазначали, що точки закриті тимчасово, «продажу припинено на невизначений термін». У прес-службі Decathlon відмовилися коментувати інформацію щодо продажу бізнесу в країні.

У росію мережа прийшла у 2006 році. Згідно з звітністю за 2021 рік, компанія належить сім’ї Леклерк (42,39%), сім’ї Мюльє (44,13%) та працівникам компанії (13,48%). Родина Мюльє володіє також мережами Auchan, Leroy Merlin, Kiabi, Pimkie та іншими. Мішель Леклерк та засновник Auchan Жерар Мюльє – двоюрідні брати.

Athletics

У листопаді 2022 року мережа Athletics відновила роботу свого магазину в одеському ТРЦ Riviera Shopping City. Торгова точка мережі розташована в комплексі будівель та споруд №1 та працює з 10:00 до 20:00. 

У грудні 2022 року відновив роботу магазин спортивної мережі Athletics у київському ТРЦ Ocean Plaza за адресою вул. Антоновича,  176. Магазин працює з 10:00 до 21:00.

Fanatics

Онлайн-рітейлер спортивного одягу Fanatics залучив $1,5 млрд при оцінці $27 млрд у рамках нового раунду фінансування від нових інвесторів – Fidelity, BlackRock та MSD Partners Майкла Делла, а також існуючих інвесторів.

Майкл Рубін, співвласник Philadelphia 76’s та New Jersey Devils, заснував компанію у Джексонвіллі, штат Флорида, у 2011 році. У тому ж році він продав eBay бізнес з електронної комерції за $2,4 млрд, викупив його частину і Fanatics — тоді це була роздрібна мережа з двома магазинами.

Fanatics має ексклюзивні ліцензійні угоди з НФЛ, НХЛ, НБА та безліччю коледжів та університетів щодо виробництва та продажу маєк, кепок та безлічі інших офіційних товарів команд.

Nike

Наприкінці 2022 року Nike дебютував з новою концепцією роздрібної торгівлі для бренду Jordan. 

Найновіша концепція роздрібної торгівлі Nike відзначає культуру баскетболу та спорту, а також один із найважливіших брендів компанії.

Бренд Nike Jordan представив новий магазин World of Flight площею понад 1200 кв. м, що розташувний на модній вулиці Віа Торіно в Мілані, Італія. У магазині представлено чоловіче, жіноче та дитяче взуття та одяг бренду Jordan, а також будуть представлені ексклюзивні речі. 

Центральним елементом стильного магазину є «Flight Lounge» зробленого у формі круглого простору і оформленого фотографіями з кар’єри Майкла Джордана. Цифрові екрани розташовані по всьому магазину, залучаючи покупців до бренду та пропонуючи попередній перегляд майбутніх товарів. У зоні примірочної представлені великі культові зображення Джордану.

У магазині також є зона персоналізації, де покупці-учасники Nike можуть персоналізувати Air Jordan 1 і Flight Jackets. Для постійних покупців доступна персоналізація Jordans.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3287
Усі новини ринку