Перші рекламні ролики 2023: Сільпо, McDonald’s, Нова пошта, IKEA та інші
Сільпо бореться з блекаутами, MOYO продає техніку Бамперу і Сусу, McDonald’s відправляється у минуле, Mercedes викрадають у метавсесвіт, а IKEA зіштовхується із монстром – з яким відео креативом почали новий 2023 рік українські та світові бренди, на чому роблять акцент та які закладають маркетингові тенденції на наступні місяці.
Сільпо
Новий рік – завжди час надій і сподівань на краще, у тому числі, на вирішення набридлих проблем. Однією з таких і для рітейлерів, і для споживачів є проблема с електроенергією, спричинена регулярними обстрілами російських терористів. 12 січня Сільпо вирішив за допомогою реклами нагадати всім, що по світло, Wi-Fi, тепло можна завітати до них, тим більше, що на генераторах вже працюють 216 супермаркетів мережі. Головним героєм відео став ведучий шоу «Орел і решка» Євген Синельников, який опитує перехожих: «Куди по світло?» Ролик демонструє потенційний тренд цього року – зосередження на нагальних проблемах споживачів і спробах допомогти їх вирішувати.
Нова пошта
З тренду інформування та допомоги споживачів рекламний рік почала й Нова пошта. Ще восени логістичний оператор запустив безкоштовний сервіс “Інший отримувач”, який дозволяє в мобільному додатку передати право на отримання посилки іншій людині (за умови, що її оголошена вартість не перевищує 30 000 грн). У 2023-му нову фічу підтримали рекламним роликом з наглядною демонстрацією потенційної можливості. Детальна інструкція прямо у відео додається.
MOYO
Мережа MOYO почала рік з нової колаборації: головними героями серії роликів рітейлера стали Бампер і Сус. Українські YouTube-блогери і гумористи подорожують містами України і в кожному з них заходять в магазини мережі техніки та електроніки, оскільки Сус шукає там своє перше кохання. Блогери вже відвідали Львів, Луцьк, Івано-Франківськ, Рівне і Чернівці. Скоріше за все – далі буде.
McDonald’s
Шведський McDonald’s запропонував споживачам подорожувати в минуле, де бургери були “добрішими”, а вартість їх набагато нижча. Для того, щоб знайти старі пропозиції McDonald’s і, отже, уникнути зростання цін, викликаних інфляцією, можна скористатися часовим порталом, роль якого виконує Google Street View. Нещодавнє оновлення інструменту навігації дозволяє користувачам переглядати геолокації за всю історію, а на вулицях Швеції можна знайти стару рекламу McDonald’s поза домом, яка датується ще 2009 роком. За допомогою сервісу користувачі можуть знайти архівні знімки з рекламними носіями багаторічної давності і за допомогою мобільного додатку скористатися акційної пропозицією, наприклад, придбати чизбургер за $1.
Heineken
Напередодні виходу фільму «Людина-мураха та Оса: Квантоманія» від Marvel, Пол Радд раптово знявся у рекламі пивного бренду Heineken. За сюжетом мураха дорікає супергерою, що той перед порятунком світу вирішив випити пиво, проте “месник” її заспокоює, адже Heineken 0.0 – це безалкогольна альтернатива відомого бренду. Новий фільм стане першим проектом MCU у 2023 році, запустивши п’яту фазу Кіновсесвіту.
IKEA
Канадська IKEA почала рік з казкової історії про троля і його некомфортну домівку під мостом. На допомогу доброму монстру відправляється хоробрий хлопчик, який облаштовує затишок дивній істоті за допомогою меблів шведського рітейлера. Таким чином бренд вирішив не вигадувати щось нове і продовжувати свої традиційні креативи на тему, що добре спланований житловий простір може зробити будь-який дім і його мешканців щасливішими.
Gucci
Культова сумка Jackie, названа модним домом Gucci на честь колишньої першої леді США Жаклін Кеннеді, повертається. Її сучасне переосмислення представила зірка серії фільмів “50 відтінків сірого” Дакота Джонсон. Нове відео бренду демонструє, наскільки актуальним може бути аксесуар хоч на шопінгу лос-анджелеськими бутиками, хоч на вечірці. Оновлена колекція Jackie 1961 і супутня з нею кампанія знаменують помітний тренд для Gucci цього року, який продовжує дивитися в минуле, щоб прокласти захопливе майбутнє.
Mercedes-Benz
Тим часом віртуальні маскоти Mercedes викрадають один з автомобілів бренду із салону, і мчать на ньому у метавсесвіт. Ролик з’явився в рамках колаборації Mercedes-Benz із брендом преміум-іграшок Superplastic. Разом вони представили віртуального персонажа Superdackel, спроектованого на основі класичного аксесуара для старих машин — фігурки собаки, що киває. Слідом за Gucci бренд звертається до 1960-х, щоб спрямувати свої культові символи з минулого в майбутнє.
Hyundai
Південнокорейська автомобільна компанія Hyundai почала рік з жартів над… англійською мовою. Жартівливе відео бренду показує, як через складну вимову слова Hy-un-dai люди, які користуються голосовим пошуком, опиняються в неочікуваних місцях. Наприклад, в перукарні High ‘n’ Dye, біля статуї Iron Guy та фургону з їжею під назвою High End Pie. Ролик просить людей вимовляти назву бренду так, як звучить корейською, Hyun-day, але також звертати увагу на лінійку Ioniq EV бренду.