Найкраща реклама тижня: Adidas, Samsung, IKEA і KENZO
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. реклама недели
Adidas
26-річний німецький студент Ойген Мерхер зняв для спортивного бренду Adidas зворушливий рекламний ролик Break Free. Відео розповідає про колишнього марафонця, що живе у будинку престарілих. Знайшовши стару пару кросівок Adidas, він вирішує змінити своє життя. У компанії ролик проігнорували, а він, між тим, на каналі хлопця зібрав вже майже 11 млн. переглядів.
Samsung
Індійський Samsung створив 4-х хвилинне відео про допомогу сліпим, в якому рекламує новий сервіс ремонту техніки. У ньому розповідається історія молодого інженера Samsung, який їде по віддаленій гірській місцевості, щоб допомогти клієнту. В кінці всі танцюють (перекреслено) щасливо посміхаються. За свята ролик зібрав неймовірні 39 млн. переглядів. Сервіс, в рамках якого запущено 535 мікроавтобусів, що приїжджають на допомогу в ремонті навіть в далекі селища, припав до смаку багатьом.
KENZO
Японський бренд KENZO випустив танцювальну короткометражку під назвою “Клуб “Ковчег вічності”. В цілому вийшло дивно, зате нібито проти расизму, сексуального пригнічення і класового насильства. Мета відео – просування колекції весна-літо 2017 рік.
Apple
7 січня в мережі було презентовано відео, що рекламує iPhone 7 Plus. За сюжетом головна героїня повертається в рідне грецьке селище з iPhone 7 Plus в руках і робить портретне фото своєї бабусі. Воно виявилося настільки вдалим, що всі мешканці села просять зробити портрет і їм. Переповнений посмішками ролик, рекламуючий функції камери, зібрав вже понад 5 млн. переглядів на Youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=r8mR33cp_Fk
IKEA
На думку IKEA, до сну необхідно готуватися подібно спортсменам до змагань, адже хороший сон – це не тільки приємно, але і корисно. Акцент кампанія ставить на просування матраців і постільного приладдя, які нідерландці виробляють окрім меблів. 200 000 переглядів всього за добу.
https://www.youtube.com/watch?v=7YwmESPTZFM