Metro Україна провела благодійну акцію «Metro-Миколай» для дітей-переселенців
Компанія Metro Україна вже сьомий рік поспіль проводить новорічну благодійну ініціативу «Metro-Миколай». Цьогоріч компанія присвятила акцію дітям-переселенцям з різних куточків України та залучила до реалізації партнерів-постачальників.
З нагоди святкування Дня Святого Миколая компанія Metro Україна традиційно запросила своїх покупців та співробітників долучитися до збору продуктів харчування довготривалого зберігання та солодощів для маленьких українців у всіх містах, де представлена торгова мережа, за винятком тимчасово зачинених ТЦ в Миколаєві, Харкові та Маріуполі. За результатами акції вдалося зібрати понад 1000 кілограмів товарів. Усі зібрані подарунки компанія передала діткам-переселенцям у 15 містах України, де представлені ТЦ Metro. Партнером в цій активності традиційно став благодійний фонд «Фудбенк», з яким компанія співпрацює вже понад 10 років.
«Війна забрала в маленьких українців відчуття миру та безпеки, проте, ми намагаємося хоча б на певний час подарувати їм віру в добро, створити атмосферу свята та затишку. Такі благодійні ініціативи для компанії «Metro Україна» – це не тільки хороша традиція протягом багатьох років, а й необхідна підтримка для маленьких українців за нинішніх умов. Цьогоріч ми вирішили об’єднати зусилля з нашими постачальниками, адже віримо в синергію бізнесу та в нашу спільну перемогу», – коментує генеральний директор Metro Україна Олена Вдовиченко.
Цьогоріч до участі в благодійній ініціативі компанія залучила своїх постачальників, які теж надавали продукцію в рамках «Metro -Миколай» – молочні продукти від Групи компаній «Молочний альянс», ТМ «Ферма» (ТОВ «Террафуд»), ТМ «Movenpick» (ТзОВ «Регно Італія УА»), цукерки ТМ ЛУКАС, солоні та солодкі снеки від ТМ «РябChick» (ТОВ «МХП») та ТМ «Кукузаврики», дитяче харчування ТМ «Гербер» і ТМ «Нестожен», засоби гігієни від ТМ «Lacalut», ТОВ «Дистреко» та ТМ «Bubchen» (ТОВ «Смарті Фемілі»).
«Ми вдячні команді Metro Україна, її партнерам, співробітниками та клієнтам за те, що в цей нелегкий для України час ми разом змогли продовжити нашу щорічну традицію організації привітань до Дня Святого Миколая. Цього року подарунки прямують до діток з внутрішньо переміщених родин. Ми сподіваємося, що вони додадуть їм відчуття домашнього затишку, підтримають віру у добро і дива! Адже дитинство – одне, і воно має бути щасливим». – коментує генеральний директор благодійного фонду «Фудбенк» Юлія Лемберг.
Довідка. Metro Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23 класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та трьома магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії Metro Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн. євро. Metro Україна входить до складу Metro. Більше інформації: www.metro.ua