Призначення року в рітейлі: Сільпо, Епіцентр, Коло, ТРЦ Dream, Arricano, McDonald’s Україна, Цитрус та інші

Призначення року в рітейлі: Сільпо, Епіцентр, Коло, ТРЦ Dream, Arricano, McDonald’s Україна, Цитрус та інші

15.12.2022 09:00
  3836
Дарія Осіїк

Головні зміни в керівництві українських компаній сфер рітейлу, девелопменту та суміжних галузей у році, що минає. 

Сільпо

У січні 2022 року виконавчим директором мережі Сільпо став Олексій Бєлкін – екс-партнер McKinsey&Company у Росії, повідомив Forbes. У мережі LinkedIn на своїй сторінці топ-менеджер зазначив, що пропрацював у консалтинговій компанії майже дев’ять років. Свою нинішню посаду Бєлкін у LinkedIn вказав як “керівний директор мережі супермаркетів Сільпо та заступник президента Fozzy Group”. Наразі його сторінка у LinkedIn недоступна.

У прес-службі Fozzy Group розповіли Forbes, що співпрацюють із Бєлкіним вже близько семи років. Він, як член міжнародної команди McKinsey, брав участь у проектах із цифровізації бізнесу, впровадженні data science, удосконаленні операційної діяльності та управлінні товарними категоріями. «Ми продовжуємо співпрацювати з Олексієм за цими ж напрямами, як з одним із ключових менеджерів компанії», — повідомили у прес-службі.

Епіцентр К

В середині лютого колишній керівник департаменту агентських та консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні Катерина Весна стала співробітником напрямку ексклюзивних концептів та розвитку (НЕКТАР) мережі ТЦ Епіцентр. “Впевнені, що величезний досвід та глибока експертиза Катерини в сфері торговельної нерухомості стануть корисними для подальшого розвитку мережі Епіцентр та покращення клієнтського обслуговування”, – зазначили в Епіцентрі.

Нагадаємо, що з 1 листопада 2019 року Катерина Весна очолювала департамент торговельної нерухомості Cushman&Wakefield. До цього, вона обіймала аналогічну посаду в компанії JLL.  У професійному портфоліо Катерини, крім ЦУМ Київ, представлені торгово-розважальні центри Victoria Gardens, Spartak, Проспект, Караван, а також проекти таких великих українських девелоперів, як Arricano Group, DCH, SvitLand Ukraine, Tiko Construction, Інтергал-буд. Сукупний досвід Катерини в сфері комерційної нерухомості налічує близько 15 років.

Glovo в Україні

У березні 2022-го керівником Glovo в Україні став Євген Тришин. Понад рік він розбудовував швидку доставку та відкривав dark store.

Раніше сервіс доставки очолював Дмитро Расновський – вихідець із Avon та LʼOréal, який керував українським офісом Glovo з моменту запуску у 2018 році. Але під час війни у керівництві компанії відбулися зміни: Расновський продовжив займатися регіоном, у який окрім України входять Казахстан, Киргизстан, Грузія та Вірменія. А управляти київським офісом Glovo замість нього призначили керівника напрямку швидкої комерції компанії Євгена Тришина.

До українського представництва іспанського єдинорога Тришин прийшов на початку 2021-го – розвивати департамент швидкої доставки продуктів із власних «темних магазинів» Glovo Express. Перша серйозна посада Тришина – комерційний директор французького мобільного оператора Orange. Туди випускник КНУ ім. Т. Г. Шевченка влаштувався у 1997-му. У його резюме – робота в Ernst & Young, Western Union, lifecell у Франції, Румунії, Молдові, Канаді та Узбекистані.

Але вже напочатку листопада у кенівництві компанії знову відбулися зміни і генеральним директором Glovo в Україні було призначено Марину Павлюк.

На посаді СЕО Марина Павлюк відповідає за бізнес-результати, продовження відновлення роботи сервісу на деокупованих територіях, запуск і розвиток нових напрямків бізнесу, управління командою.

Марина Павлюк приєдналася до Glovo у 2018 році та була серед перших співробітників, що запускали бізнес в Україні. Впродовж 2018-20 років вона керувала розробкою та імплементацією маркетингової стратегії, удосконаленням користувацького досвіду (UX), відповідала за позиціонування іспанського бренду Glovo в Україні, а також за співпрацю з брендами та комунікаційну стратегію. З 2020 року Марина відповідала за ці напрями у регіоні Східної Європи та Центральної Азії (Казахстані, Киргизстані, Грузії, Вірменії) та обіймала посаду директора з маркетингу та розвитку компанії Glovo.

До приходу в Glovo Марина обіймала маркетингові посади у топ-компаніях сектору FMCG та має більше ніж 10-річний досвід роботи у цій сфері.

Нова пошта

На початку квітня директором з маркетингу Нова пошта було призначено Павла Данімана. Раніше він понад 15 років працював у маркетингу Kyivstar, зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу. В Нова пошта Павло прийшовнаприкінці березня цього року. Він відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо.

Коло

У лютому в. о. генерального директора мережі магазинів Коло була призначена Марина Сергієнко. Євгеній Кулинич, який обіймав цю посаду чотири з половиною роки, залишив компанію.

Марина має 20-річний досвід роботи на національному і міжнародному ринках в таких компаніях, як Nestle Ukraine, МХП, корпорация Біосфера, де вона працювала на різних позиціях, була членом ради директорів, глобальним директором з маркетингу та виконавчим директором ТОВ «Аритейл» – мережа магазинів біля дому Коло. Марина закінчила НТУУ КПІ, а також Chartered Institute of Marketing, London Business School. На новій посаді Марина Сергієнко працюватиме над масштабуванням мережі та покращенням сервісного обслуговування.

ТРЦ Dream

У червні Гарік Корогодський повернувся до операційного керування столичним ТРЦ Dream, оскільки керуючий директор Dream Роман Ємець 31 травня пішов з компанії та зайняв посаду генерального директора інвестиціійної компанії у сфері комерційної нерухомості Smart Urban Solutions. Про це стало відомо з інформації на його сторінці в Linkedin. 

Нагадаємо, що посаду керуючого директора у столичному торгово-розважальному центрі Dream Town ввели на початку 2020 року, і саме тоді її зайняв Роман Ємець. До цього Роман був керівником одеського ТРЦ Riviera. Його загальний стаж роботи в сфері рітейлу і комерційної нерухомості складає близько 17 років.

А напочатку вересня керуючим директором ТРЦ Dream призначений Олексій Пашунов. Серед основних завдань – реалізація стратегії компанії, зокрема продовжити реконцепт ТРЦ і запровадження нових інструментів управління. Серед цілей Олексія – робота ТРЦ на 100% та покращення економічних показників компанії в умовах війни.

Олексій Пашунов управляв проектами в міжнародних компаніях з 2006 року. Зокрема, три роки керував активами Metro Cash&Carry Ukraine, працював генеральним директором ТОВ «Амстор Ритейл Груп», у міжнародній консалтинговій компанії Jones Lang LaSalle, має досвід роботи з міжнародними інвесторами та введення на ринок України нових брендів.

Bolt Food в Україні

Новим керівником напряму доставки їжі Bolt Food в Україні на початку цього року став Іван Гринчук. Він відповідає за розвиток Bolt Food в Україні, організацію бізнес-процесів і координацію роботи, а також управління командою.

Іван Гринчук прийшов у компанію Bolt зі сфери FMCG. Протягом 9,5 років він працював у компанії Nestle Ukraine, де керував відділом розвитку продажів бізнесу кави, а саме брендів Nescafe, Starbucks і Nescafe Dolce Gusto та запустив лінійку Nescafe Cappuccino на ринку України. Наразі сервіс Bolt Food доступний у п’яти великих містах України ― Києві, Дніпрі, Харкові, Львові та Одесі.

Arricano

З 20 червня позицію директора з маркетингу компанії обіймає Інна Морозова. У професійному портфоліо Інни — ребрендинг ТРЦ Cosmopolite Мultimall, посилення ринкової позиції бренду Будинок іграшок та значна кількість оригінальних маркетингових проектів, спрямованих на розвиток бізнесу.

Інна морозова arricano

Нова директор департаменту маркетингу знається на українському ринку рітейлу та девелопменту. Сфера її експертизи охоплює стратегічний, операційний та інтегрований маркетинг, розвиток програм лояльності, діджитал-маркетинг та аналітику. Інна закінчила філологічний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка та здобула ступінь магістра з маркетингу у Київському національному торгово-економічному університеті.

Також зазначимо, що директор з комунікацій Arricano Олена Обухівська залишила свою посаду. Хто очолить цей напрям замість неї, поки невідомо.

ТРЦ Respublika Park

З 1 липня позицію директора з оренди обіймає Олена Яценко. Команда комерційного департаменту ТРЦ Respublika Park, який очолювала Лілія Міненко, доклала багато зусиль у формування якісного та збалансованого пулу орендарів для успішного запуску найамбітнішого проекту. Лілія залишила позицію комерційного директора ТРЦ Respublika Park і прийняла рішення продовжити свою професійну кар’єру в сфері комерційної нерухомості та рітейлу у Польщі. Позицію комерційного директора в компанії скасовано.

Директором з оренди призначено Олену Яценко, яка має 13-річний досвід орендним управління різними проектами. Протягом шости років роботи в міжнародній компанії Arricano Олена приймала участь у запуску та управлінні такими проектами як ТРЦ Sky Mall, РайON, Проспект і Сонячна Галерея. Також у Олени є досвід роботи в міжнародній компанії JLL у департаменті офісної нерухомості.

До команди ТРЦ Respublika Park Олена Яценко приєдналася у грудні 2020 року та відповідала за формування tenant-mix, брокеридж, взаємодію з орендарями на етапі запуску проекту. Наразі, серед основних задач Олени на посаді директора з оренди – координація та контроль роботи департаменту, управляння договорами оренди, ефективна співпраця з партнерами – орендарями.

ТРЦ РайON

Директором ТРЦ РайON з 18 липня призначено Ганну Погрібну. Ганна також виконуватиме обов’язки директора ТРК Проспект. На новій позиції Ганна займатиметься управлінням об’єктів, сприянню їх ефективній діяльності, подальшим розвитком концепції торговельних центрів. У її планах – посилення європейської орієнтованості ТРЦ, укріплення партнерських відносин з орендарями та залученнях нових клієнтів.

Ганна здобула економічну освіту в Київському національному економічному університеті. Вона має успішний досвід керування командами у рітейлі, а саме більше дев’яти років обіймала посаду виконавчого директора KarKat Fashion Group, що представляє в Україні бренди Women`secret, Springfield, Pedro Del Hierro.

Цитрус

Маркетинг-директором мережі магазинів Цитрус призначена Валентина Комарова. До цього вона в Цитрус займала посаду Head of Digital, а раніше виконувала аналогічні функції в компаніях Sadko, USUPSO та Softorg. Загальний стаж Валентини в сфері маркетингу складає вже понад 7 років. З листопада 2021 року була Head of Digital в Цитрус.

McDonald’s Україна

Юлія Бадрітдінова розширила свою посаду, оскільки була призначена CEO McDonald’s на ринках України, Чехії та Словаччини. Ці ринки входять до одного бізнес-підрозділу, що включає 11 європейських ринків у складі McDonald’s.

Юлія Бадрітдінова призначена CEO McDonald’s

Призначення було оголошене з 1 серпня 2022 року. Юлія замінила Дена Кемпа, попереднього генерального директора Чехії та Словаччини, який перейшов на посаду старшого директора з франчайзингу в корпорації McDonald’s.

Юлія Бадрітдінова очолює McDonald’s Україна останні три роки. На своїй попередній керівній посаді в McDonald’s Україна вона відповідала за маркетинг, аналіз поведінки споживачів і бізнесу, функцію корпоративних комунікацій і стратегічне планування в компанії. Загалом вона працює в компанії вже більше 11 років.

До приходу в McDonald’s Юлія обіймала маркетингові посади у сфері ресторанів швидкого обслуговування, а також в Nestle Confectionary та рекламному агентстві Saatchi&Saatchi. Юлія вважає, що для досягнення амбітних бізнес цілей потрібен цілісний підхід до створення унікального клієнтського досвіду та досвіду працівників, що неможливо без глибокого розуміння стратегії та занурення в деталі. Цей підхід спрацював в Україні та приніс високий рівень довіри до бренду McDonald’s в Україні (понад 60%).

З кінця жовтня Алеся Муджирі, яка займала посаду Head of Corporate communications McDonald’s в Україні, змінила посаду. Вона приєдналась до глобального офісу McDonald’s на позицію International Management Sustainability&ESG.

Відомо, що Алеся має 14-річний досвід роботи у сфері комунікацій у у різних секторах і галузях. В McDonald’s в Україні вона працювала з березня 2019 року. За цей час вона створила сильну команду корпоративних комунікацій та реалізувала низку успішних проектів.

До роботи в McDonald’s Алеся працювала PR-менеджером в PepsiCo, мережі Сушия та агенції Newsfront PR Agency. Має ступінь магістра політичних наук, який здобула в Київському національному університеті Тараса Шевченка.

Ашан Україна

З 1 вересня в керівному складі Ашан Україна сталося одразу кілька змін: Наталія Пилипенко, Марта Труш, Дмитро Товстолуг зайняли нові посади.

Наталія Пилипенко, яка до цього працювала директором із продажів, відтепер очолюватиме дирекцію з інновацій. Замість Наталії, дирекцію з продажів буде очолювати Марта Труш, яка до цього працювала на посаді HR-директора компанії. А цей напрямок продовжить розвивати Дмитро Товстолуг, який раніше обіймав посаду операційного HR-директора. З кожним роком кількість українців у складі комітету директорів українського офісу зростає, і з цими змінами становитиме переважну більшість. Детальніше про кожне призначення.

Наталія Пилипенко в команді Ашан Україна з 2009 року. Починала працювати контролером управління магазину, потім кілька років очолювала колектив гіпермаркету. Останні сім років керувала дирекцією з продажів. На новій посаді Наталія планує активно розвивати напрямок діджиталу, сервісів доставки та вдосконалювати взаємовідносини з клієнтами.

Марта Труш приєдналась до Ашан Україна в 2012 році, на позицію менеджера з продажів. 2017-го була призначена керуючою магазином у Києві. З початку 2019 працювала на посаді HR-директора компанії. Марта ставить собі за мету продовжити якісну адаптацію магазинів, згідно стратегії розвитку компанії, відкриваючи фіджитальні точки контакту з клієнтом. Планує зробити шлях клієнта більш комфортним. А в магазинах покращити зону свіжих продуктів та прийом клієнта.

Дмитро Товстолуг працює в Ашан Україна з 2009 року. Займав різні посади від менеджера відділу до директора магазину в різних регіонах України. До команди HR Дмитро приєднався в червні 2021 року, обійнявши посаду операційного HR-директора. На новій посаді він продовжить втілення HR-політики для забезпечення підприємства компетентними і мотивованими командами. Працюватиме над посиленням марки роботодавця, надаючи пріоритет фізичній і фінансовій безпеці, дотриманню цінностей соціально відповідального підприємства.

Аптека Доброго дня

Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека доброго дня стала Анна Романова. До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТасКомБанк.  Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.

Аптека Подорожник

У листопаді В’ячеслав Сауц став директором з маркетингу мережі Подорожник. До цього він очолював відділ маркетингу мережі аптек АНЦ.

В’ячеслав Сауц має ступінь магістра економічної кібернетики, який отримав в Класичному приватному університеті м. Запоріжжя. До АНЦ він близько 1,5 роки працював аналітиком-маркетологом в ГК МедФармХолдингу. В 2014 році розпочав свій кар’єрний шлях в мережі АНЦ на позиції аналітика відділу продажів. У 2018 році був підвищений до керівника відділу аналітики, а ще згодом став заступником комерційного директора. 

Читайте також – 

Призначення року в рітейлі: Eldorado, Varus, Аптека АНЦ, Фокстрот, МХП та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку