Metro Україна стала продуктовим партнером благодійного аукціону-вечері «Воєнний Мішлен» у Чернігові

Metro Україна стала продуктовим партнером благодійного аукціону-вечері «Воєнний Мішлен» у Чернігові

18.11.2022 07:45
  350
Дарія Осіїк

Компанія Metro Україна підтримала благодійний аукціон «Воєнний Мішлен» у м. Чернігів, який було організовано рестораном Riverside та командою Bocuse d’Or Ukraine спільно з волонтерським штабом Save Ukraine Team на підтримку військових частин, які підпорядковані ОК «Північ».

Гості заходу мали змогу скуштувати 5 страв української кухні в авторському виконанні шеф-кухарів Вячеслава Попкова та Артема Блаута. Інгредієнти для приготування страв надала компанія Metro Україна з власного асортименту.

За результатами заходу вдалося зібрати понад 250 000 грн. для придбання двох дронів Mavic 3 для військового підрозділу, який захищає зараз Україну на передовій.

Цей захід став черговим чудовим прикладом ефективної взаємодії та об’єднання бізнесу заради перемоги.

Довідка. Метро Кеш енд Кері Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу Metro. 

Metro – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн. клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, Metro допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. 

Читайте також – 

На території торговельного центру Metro Почайна в Києві відкрилося перше в Києві соціальне кафе-пекарня Sunshine Café


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку