«Varus щодня» – мережа показала роботу з середини

«Varus щодня» – мережа показала роботу з середини

08.11.2022 12:31
  1013
Костянтин Симоненко

Varus та агенція «Трембіта PR» запустили проект «Varus щодня», мета якого – показати, що не зважаючи на реалії війни та складності організації різних процесів, мережа робить максимум, щоб клієнти здійснювали покупки з відчуттям комфорту та безпеки, як до війни.

Для реалізації проекту партнери обрали серію коротких фан відео про щоденну рутинну роботу магазинів. Ролики публікуються в соціальних мережах Varus. На сьогодні в рамках проекту партнери випустили 7 сюжетів, героями яких стали працівники молочного, рибного, овочевого, хлібного відділів, прибиральниця, охоронець та касир. Кожен з них показав фішку свого відділу у двох римованих рядках.

https://cutt.ly/9NEejgk

https://cutt.ly/UNEezCI

https://cutt.ly/TNEecl3

«Повномасштабна війна внесла значні корективи в життя та організацію роботи супермаркетів Varus. Проте, не дивлячись на труднощі, вся команда Varus робить все можливе, а подекуди й неможливе, щоб клієнти відчували себе в магазинах, як раніше. Так, у нас в наявності широкий асортимент продуктів за доступними цінами, повсякчас пропонуються різноманітні акційні товари, ми дбаємо про атмосферу в торговельних залах. Зважаючи на сьогоднішні реалії, для багатьох клієнтів супермаркети нині залишаються не лише острівцем стабільності, але й способом відволіктися. Тому ми вирішили за допомогою коротких легких відео продемонструвати клієнтам, як проходить щоденне життя магазинів», — говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева.

«Ми хотіли показати роботу супермаркетів щодня. Це рутина, яку, зазвичай, не помічають покупці, але саме вона забезпечує стабільність, безпеку та комфорт. Формат коротких фан відео дозволяє максимально просто розповісти про складні речі. Кожному герою ми розробили ключове повідомлення у формі двовірша — це строфи з двох рядків. Такий стилістичним прийомом дозволяє донести інформацію виразно, лаконічно, а головне —  її легко запам’ятати», —  розповідає співзасновниця та виконавча директорка агенції «Трембіта PR» Дар’я Сухенко.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України. Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку