Вже не страшно: як українські рітейлери жартували на Хелловін під час масштабних ракетних обстрілів

Вже не страшно: як українські рітейлери жартували на Хелловін під час масштабних ракетних обстрілів

05.11.2022 09:00
  1992
Дарія Осіїк

Знижки для сміливих, страшний костюм 2022 року, гра “Вбий падлюку”, моторошний автотур та інші дотепні хелловінські акції від українських і міжнародних брендів.

Цього року всі  хелловінські рекламні кампанії вітчизняних компаній пройшли під гаслом “Вже не страшно”, оскільки українці боряться з ворогом і нечистю щодня. Більшість рітейлерів не створювали занадто моторошні та лячні кампанії, а натомість влаштовували всіляки акції та знижки для сміливих і відважних. 

А от міжнародні рітейлери навпаки нагались всіляко налякити аудиторію та вразити її своєю дотепністю. RAU пропонує добірку найоригінальніших хелловінських кампаній

Мережа Сільпо на Хелловін висловила свою турботу про українців, попросивши усіх не нехтувати повітряною тривогою, і пожартувала, що наступного року всі будуть одягатися в костюми гусаків і байрактарів.

ТРЦ River Mall жартував, що настане час, коли костюм 2022-го буде найстрашнішим з усіх можливих:

Цитрус відзначив, що українців вже нічого не лякає, бо ми боремося з нечестю не лише на Хелловін, а щодня. А ще рітейлер створив цілу гру, в якій треба знищити падлюку, щоб отримати 1 з 13 плюшок, а другу купити зі знижкою 66%. Акція діяла до 2 листопада і рітейлер гарантував задоволення.

Мережа Varus створила кампанію “Лячно, але смачно!”, в якій розповіла про моторошні страви, які насправді дуже смачні:

Кров’янка попри свою моторошну назву – це справжній делікатес, який містить чимало заліза, необхіднного організму.

Восьминіг хоч і страшний на вигляд, але з нього можна зробити багато смачних страв – салат з морепродуктами, карпачо, восьминіг на грилі, запечений, смажений у соусі та багато іншого.

А от курячв лапка – це дійснно щось моторошне, але рітейлер запевняє, що вона може бути не лише корисною, але й дуже смачною, якщо приготувати її за правильним рецептом.

Uklon запросив усії пасажирів  у наймоторошніший тур, щоб разом перемогти темряву.
“Немає настільки лячного місця як те, у яке ми тебе завеземо. Набирайся сміливості і сідай у тачку”, – інтригував Uklon. А щоб українці могли морально підготуватись до страшної поїздки, компанія створила цілий віртуальний тур у картинках, зазначивши, що наші сміливі борці з темрявою роблять усе, аби втілити віртуальне у реальність.
Найсміливіших в кінці маршруту чекав  приємний сюрприз:
Але більшість вітчизняних рітейлерів відзначили, що через війну з російськими окупантами з реальними жахіттями, з якими українцям доводиться стикатись щодня, нам вже нічого не страшно. Тому тремтіти мають тільки ціни.
Так, Must Have до Хелловіну влаштував безстрашний сейл зі знижкою – 30% на обрані товари.
Знижки для сміливих на деякі товари протягом чотирьох дні влаштував Фокстрот:
А Rozetka змусила ціни тремтіти по-справжньому, влаштувавши до найстрашнішого свята 50% знижки на всі категорії товарів:
Добряче відірвались та дали повну свободу своїй креативності міжнародні бренди. Наприклад, бренд Balanciaga створив рекламну кампанію під назвою Trick or Treat («Гаманець чи життя»). Автором кампанії став фотограф із Лос-Анджелеса Джеймі Тейт. Раніше він співпрацював із журналами Time, National Geographic, Vice, Vogue, The New York Times та BuzzFeed. Стилізацією займався Патрік Уайлд.
M&M’s до Хелловіну випустили новий набір талісманів, які мають на меті створити більш інклюзивний тон для бренду разом із новим слоганом «для всіх веселих». В рекламній кампанії бренд показав якими різноманітними способами люди можуть святкувати цей день, як-от казкове вбрання чи марафонські фільми жахів, і передавати це повідомлення через назву кампанії:«Для Хелловіну, яким би ти не був/For However You Halloween».

Бренд Heinz до Хелловіну створив незвичний моторошний ролик з милим вампіром вегатаріанцем, який замість крові вживає кетчуп «Tomato Blood» та сортує сміття.

Uber Eats створив цілий чотирихвилинний фільм жахів з 1 мільйоном доларів у прихованих промо-кодах на знижку, люб’язно наданих Uber Eats.

https://www.youtube.com/watch?v=nJfMGntAs9k

Жахливо-дурнуватий 14-хвилинний короткометражний фільм до Хелловіну також створила компанія KFC Spain. У фільмі «La Masacre» звичайна піца з безглютенового тіста перетворюється на монстра-вбивцю з фільмів жахів 50-х років, тому компанія рекомендує піцу, де замість тіста – смажене курча.

Читайте також – 

Це на ювілей: меми про підрив Кримського мосту від українських рітейлерів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку