Мережа Сільпо запустила сервіс психологічної підтримки від тварин

Мережа Сільпо запустила сервіс психологічної підтримки від тварин

28.10.2022 03:36
  751
rau

Відтепер гості, що телефонують на гарячу лінію Сільпо, чутимуть зі слухавки заспокійливі звуки тварин. Таким чином мережа супермаркетів вирішила додати українцям позитивних емоцій у часи війни та привернути увагу до волонтерського руху із порятунку тварин від наслідків бойових дій.

Щоб скористатися послугою, необхідно набрати номер гарячої лінії «Сільпо» (0-800-301-707), натиснути на телефоні цифру «3» і з’єднатися зі штучним інтелектом — Кісою, яка перенаправить користувачів до «Психологічної підтримки від тварин». Можна обрати один із трьох варіантів терапевтичних звуків: муркотіння кошеняти, гавкіт цуценяти і грайливий рик тигреняти.

«За останнім дослідженням американських психологів, зоотерапія покращує стан людей, що переживають стрес та тривогу. Тварини можуть стати розрадою у важкі часи. І навіть якщо їх немає поруч, можна зателефонувати на гарячу лінію “Сільпо” та почути заспокійливі звуки тварин у слухавці. Ті ж, хто потребує повноцінної психологічної допомоги від людей, можуть отримати на нашій лінії контакти спеціалістів»,— говорить Катерина Огуряєва, директор з маркетингу мережі супермаркетів Сільпо.

Під час дзвінка на гарячу лінію клієнти Сільпо можуть дізнатися і про те, як отримати фахову допомогу від Національної психологічної асоціації. Безплатну психологічну консультацію фахівці асоціації надають за номером: 0-800-100-102.

У рамках ініціативи клієнтам гарячої лінії Сільпо запропонують долучитися до порятунку тварин від війни разом із Всеукраїнським гуманістичним рухом UAnimals. Детальну інформацію про ініціативу можна дізнатися на сайті uanimals.org та на сторінках організації в соцмережах.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку