Найпопулярніші романтичні страви – суші, піца і шашлик – опитування
Varus оголосив результати конкурсу «Смак романтичної вечері», який тривав на соціальних сторінках мережі супермаркетів з 17 по 21 жовтня 2022 р. Кожен охочий долучитися розповідав власну історію першої романтичної вечері.
Своїми смачними історіями поділилися 253 читачі, які й стали учасниками конкурсу. Примітно, що жінки значно активніше готові занурюватися у спогади та переповідати їх. Так, 85% учасників проекту склала прекрасна половина людства.
За словами конкурсантів, одним із основних місць для теплого вечора з другою половинкою є домівка, де закохані можуть розслабитися та чудово провести час, поласувавши смаколиками. До речі, серед найпопулярніших романтичних страв перше місце посідають суші, на другій сходинці – піца, а закриває трійку лідерів – шашлик. Окрім того, якщо вечеря не замовляється із ресторану чи кафе, то її зазвичай готує жінка – як показали відповіді конкурсної анкети, так відбувається у 88% випадках.
Варто згадати і про найнезвичнішу вечерю на першому побаченні, про яку розповів один з учасників – закохані просто ласували запашною малиною прямо з куща. Дійсно, не важливо що, де і як їсти – головне, з ким.
Разом з тим, один із найцікавіших фактів, який вдалося дізнатися під час конкурсу, – це кількість нових сімей. Так, в подальшому після першої романтичної вечері 55 людей одружилися.
«Зараз всі українці живуть у вирі жахливих подій та негативних новин. Тому ми вирішили хоча б на хвилинку відволікти клієнтів від усього цього та трішки підняти їм настрій, зануривши у позитивні приємні спогади, де є тепло ніжних й щемливих побачень, і тих страв, які смакували під час романтичних миттєвостей. Такі спогади зігрівають та підтримують — і саме це зараз так потрібно кожному з нас», – говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева.
За результатами конкурсу, 10 учасників отримають призи – набори посуду ТМ Jamie Oliver. Так, щодня з 17 по 21 жовтня Varus рандомно обирав по 2 щасливчики, які одержали подарунки.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України.
Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.
Читайте також –
Продукти ВТМ «Варто» від Varus отримали престижну нагороду Favorite Food & Drinks