Українські підприємці можуть рік торгувати на Amazon без комісії

Українські підприємці можуть рік торгувати на Amazon без комісії

21.09.2022 11:15
  1278
Микола Маранчак

Аmazon UK та EU скасовує реферальну комісію для українських продавців-експортерів. З 6 вересня бізнес, що відправляє товари з України, звільняється строком на рік від сплати відсотка з продажу.

Як повідомила RAU прес-служба Укрпошта, кілька місяців тому Міністерство цифрової трансформації України, Укрпошта, маркетплейс-промоушн агенція Disqover Agency та Startup Ukraine зі спільною ініціативою звернулися до Amazon, щоб полегшити умови для українських продавців.  «У відповідь на ваш запит підтримати українських продавців на нашому маркетплейсі, я радий підтвердити, що зараз ми запроваджуємо спеціальні умови для бізнесу з адресою відправлення в Україні. З 6 вересня, ми знижуємо реферальну комісію до 0% на період 12 місяців для всіх українських продавців на Amazon в Європі та Великобританії» – відповів Ксав‘є Фламанд, віце-президент EU Seller Services.

Зазвичай Amazon стягує комісію з кожного продажу. Раніше реферальна комісія складала від 7 до 17% від ціни, в залежності від категорії. В більшості випадків її розмір сягав 15%.

“Нам вже вдалося домовитися про спеціальні умови для українських мерчантів на Wish, Joom та eBay. А зараз, завдяки спільним зусиллям з партнерами, українські підприємці отримали безпрецедентні умови роботи на європейському Amazon. Рішення маркетплейсу скасувати на рік комісію на продажі в країнах Євросоюзу та Великобританії є прекрасним доповненням політики ЄС в питаннях підтримку українського бізнесу. Зважаючи на те, що Європейський Союз скасував мита на товари, в тому числі й ті, що пересилаються в посилках з України, з 4 червня строком на рік, таке рішення Amazon ще більше покращує умови для експортерів. Таким чином, українським продавцям потрібно буде сплатити лише ПДВ країни призначення, а цей процес на Amazon автоматизовано через систему Import-one-stop-solution (IOSS)”, – прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.

“Багато підприємців втратили свій ринок збуту, або він суттєво зменшився. Виходом для багатьох стало масштабування на іноземні ринки. Ми розуміли, що в даний момент багато гігантів допомагають Україні, що попит на українське зростає та зростатиме далі. Окремі бар’єри входу на Amazon, в тому числі великі комісії площадки, є суттєвими для багатьох продавців. Таку тенденцію ми спостерігаємо вже більше чотирьох років, співпрацюючи з сотнями клієнтів з України. Завдяки скасуванню реферальної комісії, суттєво зменшується інвестиційне навантаження на підприємця, що дозволяє продовжувати працювати в Україні та боротися на економічному фронті держави” – коментує CPO у Disqover Agency Аліна Смоленська.

Нагадаємо, раніше маркетплейси Joom, Wish, Shopify, Etsy та eBay на прохання Укрпошти скасували комісії для продавців з України. Також Укрпошта стала першою поштою, що відкрила офіційний магазин на Amazon.

Читайте також

Новини логістики та e-commerce: власний логістичний оператор LPP, нові та старі партнери Zakaz.ua, український маркетплейс Made with bravery та багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку