Солодощі життя: в ТРЦ Gulliver відкрився Cherry Berry в новому форматі (+фото)

Солодощі життя: в ТРЦ Gulliver відкрився Cherry Berry в новому форматі (+фото)

23.12.2016 09:00
  828
Іван Зайцев

На мінус першому поверсі багатофункціонального комплексу Gulliver відкрився відділ солодощів Cherry Berry. Що і чому змінилося.

У день Святого Миколая, 19 грудня, на -1 поверсі торгівельно-розважального центру Gulliver почав роботу перший відділ солодощів Cherry Berry в новому форматі. Це вже 75-а торгова точка мережі, і друга – в Gulliver. В ній представлено понад 100 видів желейних цукерок, карамелі і жуйок. Андрій Піонтковський, власник бренду Cherry Berry, уточнює, що основне нововведення – змінене розташування вітрин.

Якщо раніше острівці бренду були дійсно острівцями, і щоб вивчити асортимент, покупцеві доводилося повністю обійти торгову точку, то зараз ознайомитися з товаром і зробити вибір стало значно простіше. «Продукція розташована на двох вертикальних плоских стелажах, що спростило викладку та сортування товару, а також полегшило доступ покупця до них», – уточнює Андрій. Таке оформлення більше властиво бутікам: заходячи між стелажами, людина виявляється в обмеженому просторі, маючи можливість уважно вивчити весь асортимент.

Перші дні роботи нової точки підтвердили правильність вибору концепції: якщо раніше покупець обходив вітрини зі всіх сторін, то зараз зробити вибір набагато простіше, не сходячи з місця.

Так само, як зазначає власник бренду, тепер торгова точка Cherry Berry оформлена в м’якому кольорі «білий глянець», компанія вирішила відмовитися від яскравих кольорів. За словами Андрія Піонтковського, рішення відкрити новий формат об’єкта саме в Gulliver – не випадково. «Цей торгово-розважальний центр знаходиться в самому серці Києва, тут постійний великий і якісний трафік покупців, тут багато нашої цільової аудиторії – молоді. Крім того, нам надали вдале місце – на хорошому поверсі, недалеко від супермаркету Сільпо, що забезпечує потік потенціальних покупців, – говорить він. – Крім того, ми давно, тісно і успішно співпрацюємо з цим ТРЦ, у нас і раніше працювала тут торговельна точка, так що вибір більш ніж логічний».

За цей рік мережа Cherry Berry виросла в три рази – з 25 до 75 торгових точок. При цьому до кінця року заплановано відкриття ще 5-6 об’єктів. «Наступного року плануємо зосередитися на підвищенні якості роботи, поліпшення сервісу, розширення асортименту, в тому числі й залучаючи нові бренди до співпраці, – розповідає Андрій Піонтковський. – Само собою, будемо відкривати нові торгові точки, але в пріоритеті для нас – якісний, а не кількісний ріст».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  144
Усі новини ринку