Проміжні підсумки благодійної акції — клієнти Varus зібрали понад 170 000 грн

Проміжні підсумки благодійної акції — клієнти Varus зібрали понад 170 000 грн

18.08.2022 08:00
  660
Костянтин Симоненко

1 серпня мережа супермаркетів VARUS запустила акцію на підтримку ініціативи “Дитинство без війни”. Станом на 15 серпня завдяки небайдужості клієнтів мережі зібрано 170 379 грн! Зібрані в рамках акції кошти йдуть для подальшої евакуації дітей-сиріт до Туреччини та утримання їх там.

Наразі в Туреччині перебуває понад 2 000 українських дітей-сиріт і евакуація продовжується. Діти перебуватимуть в евакуації до кінця війни.

Клієнти Varus можуть долучитися до акції, що триває з 1 по 31 серпня. Варто лише придбати позначені спеціальними підцінниками товари в супермаркетах мережі. Одна гривня з покупки акційного товару буде перерахована на допомогу проекту «Дитинство без війни». В акції беруть участь різні продукти харчування й товари для дітей. Загалом – понад 200 позицій.

«Кожна дитина потребує, перш за все, безпеки. А також якісного харчування, навчання та різноманітного дозвілля. Нині дані питання вирішують волонтери проекту за підтримки донорів та меценатів. Тому ми закликаємо наших клієнтів долучатися та допомагати дітям-сиротам. Особливо, сьогодні, в таких складних умовах, ми мусимо разом подбати про їх спокій, безпеку та розвиток. Переконана, що до завершення акції нам вдасться накопичити ще більшу суму, що дозволить забезпечити евакуацію до Туреччини та проживання там ще сотням маленьких українців», – говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева.

Нагадаємо, що з початку повномасштабного вторгнення в Україну проект “Дитинство без війни” займається евакуацією до Туреччини дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування чи тих, які опинилися у складних життєвих обставинах. Це наймасштабніша приватна ініціатива з евакуації.

Детальні умови – посиланням https://bit.ly/3PoQhjx

Про проект https://uakids.com.ua/

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України. Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

Олена Плахова залишила Нову пошту після майже шести років роботи на позиції директорки з управління репутацією

27 червня групу компаній Нова пошта залишила директорка з управління репутацією Олена Плахова. Про своє рішення вона...
time icon  
  376
Усі новини ринку