“Мій колір — синьо-жовтий” — Varus запустив конкурс дитячого малюнку
Мережа супермаркетів Varus запустила конкурс дитячого малюнку “Мій колір — синьо-жовтий”. З 30 липня по 10 серпня всі охочі діти можуть надсилати свої малюнки в синьо-жовтих кольорах на пошту конкурсу varuschild@gmail.com та таким чином отримати нагоду виграти набір канцелярських товарів для навчання та малювання.
Всі фото будуть завантажуватися на спеціальну сторінку в Instagram та оцінюватися по кількості лайків — переможців взначать серед тих, хто отримає їх найбільше.
Учасники діляться на три вікові категорії:
- Молодша група (серед дітей віком до 8 років);
- Середня група (від 9 до 13 років);
- Старша група (від 14 до 17 років).
В кожній категорії буде обрано по три переможця, що отримають приз від мережі супермаркетів і одного додаткового переможця обере журі Varus за творчими та креативними критеріями.
Найкращі малюнки будуть використані як діджітал-скіни в дизайні бонусної картки в мобільному додатку Varus.
“Зараз непросте сьогодення для українських дітей, адже на їхнє дитинство припала війна, — говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева. — Але дитинство має бути безтурботним, з яскравим дозвіллям та творчістю. Тож ми вирішили подарувати українським дітям можливість творчої реалізації, запустивши конкурс “Мій колір синьо-жовтий”. Діти різного віку можуть надсилати за допомогою батьків чи самостійно свої малюнки на цікаві їм теми в патріотичних синьо-жовтих кольорах і вигравати набори для свого навчання та творчості. Малюйте та вигравайте!”
Офіційні правила конкурса доступні за посиланням.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість 116 супермаркет у 25 містах України.
Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.
Читайте також –