Частка чоловіків серед онлайн-покупців зросла майже на 10% початку війни. З волонтерською метою покупки здійснює 4% клієнтів майданчиків електронної комерції. Хто і що зараз купує в інтернеті.
За даними маркетплейсу Prom.ua, кількість інтернет-замовлень у березні, порівняно з минулим роком, стала нижчою на 63%. Проте вже у червні цей показник майже відновився. Портал dev.ua приводить цифри – хто і що купує:
Купівлі онлайн:
- 86% відразу купують необхідні товари онлайн, і лише 14% спочатку шукають в офлайні, й лише потім замовляють на маркетплейсах.
Гендерний розподіл:
- частка чоловіків серед онлайн-покупців зросла майже на 10%, до 24 лютого жінки та чоловіки купували приблизно однаково.
Вік:
- найбільше покупців у віці 25-34 років.
Ціль купівлі:
- товари для себе замовляють 79% покупців.
- для сім’ї — 15%.
- для бізнесу — 5%.
- у волонтерських цілях — 4%.
- для знайомих — 3%.
Що купують:
- Дитячі товари, а саме: дитяче та підліткове взуття, м’які іграшки, ролики, скейтборди, самокати та ляльки.
- Одяг та взуття.
- Товари для тварин: корм, одяг, товари для прогулянок та подорожей, наповнювачі для туалетів.
- Жіночий та чоловічий одяг: білизну, спортивні костюми, жіночі сукні та чоловічі футболки, головні убори.
- Продовольчі товари: найчастіше купують чай та каву, солодощі, молочні продукти, кондитерські вироби, овочі та фрукти.
- Ліки.
- Товари для саду та городу: обладнання для поливу, інструменти для скошування трави.
- Автозапчастини: тут найбільше купують деталі ходової.
Читайте також
Онлайн-торгівля в Україні у 2022-му: тренди українського інтернету та вплив війни