Varus розширює перелік найпопулярніших продуктів з кошика споживача за пропозицією “першої ціни”

Varus розширює перелік найпопулярніших продуктів з кошика споживача за пропозицією “першої ціни”

02.08.2022 11:30
  714
Костянтин Симоненко

Мережа супермаркетів Varus тримає ціни на асортимент з продуктового кошика, який складається з найбільш популярних товарів «першої ціни».

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU у прес-службі мережі, продуктовий кошик «першої ціни» складається з товарів, серед яких є бакалія, крупи та макарони, молочні вироби, кава та чай, солодощі та приправи.

«Перша ціна» – це термін для конкретного товару щоденного вжитку із найбільш вигідною та привабливою ціною, що реалізуються в окремому супермаркеті. До їх переліку входять молочні продукти, крупи, цукор, борошно, чай, соняшникова олія, побутова хімія, косметика, предмети особистої гігієни тощо. У магазинах Varus продукти харчування «першої ціни» представлені під торговою маркою «Вигода». Непродовольчий асортимент даної групи пропонується під ТМ «Чиста Вигода».

«Попит на товари «першої ціни» зростає з кожним днем. Разом з тим, в сучасних умовах забезпечити їх наявність в необхідних об’ємах досить важко. Проте, ми у Varus працюємо для споживача, дбаємо про його потреби та враховуємо побажання. Тому керівництво мережі та наші постачальники роблять все можливе, щоб на полицях магазинів товари «першої ціни» завжди були представлені в достатній кількості та відпускалися за приємною ціною», – говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева.

Таких товарів більше 200 у мережі. Для зручності покупців, всі товари «першої ціни» в супермаркетах мережі виділені яскраво-жовтим підцінником.

«В сучасних умовах тримати ціну на продукт – це важка задача. Проте, нам важливо надати найкращу пропозицію для нашого клієнта. Тому робимо все від нас залежне, щоб зберігати вигідну вартість товарів», – пояснює Ольга Румянцева.

Зазначимо, мережа щотижня публікуватиме ціну на частину асортименту «Першої ціни» у електронному каталозі за посиланням.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість магазинів налічує 116 супермаркетів у 25 містах України. Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.

Читайте також –

Оновлення мобільного додатку Varus: покращено програму лояльності


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Золота Країна запрошує поринути у чарівний світ кохання, наповнений музикою і танцем, в центрі якого амбасадорка ювелірного бренду – Злата Огнєвіч

Золота Країна запрошує поринути у чарівний світ кохання, наповнений музикою і танцем, в центрі якого амбасадорка ювелірного бренду – Злата Огнєвіч

У новій рекламній кампанії Золота Країна разом зі Златою Огнєвіч розповідають історії, де в центрі опиняється сама...
time icon  
  232
Усі новини ринку