Огляд sport & outdoor: Nike, Decathlon, Athletics, Go Sport та інші

Огляд sport & outdoor: Nike, Decathlon, Athletics, Go Sport та інші

24.06.2022 08:30
  2709
Микола Маранчак

Відновлення роботи Athletics і Decathlon, ребрендинг Марафон, статус по роботі Nike, Adidas і Puma у рф та інші новини рітейлерів, які продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку.

Decathlon відновлює роботу в Україні

Французький рітейлер спортивних товарів Decathlon відновив роботу в Україні в травні. “Хоча наразі відкритий лише Decathlon Почайна, ми працюємо над тим, аби зустрічати вас і в інших магазинах”, – говориться в повідомленні компанії.  В онлайн-магазині замовлення опрацьовуються з 10:00 до 18:00. Доставка здійснюється через Нова пошта у всі відкриті відділення та поштомати. Також можлива адресна доставка через поштового оператора. Терміни доставки від двох днів (Київ) до чотирьох днів (інші регіони).

Нагадаємо, в кінці березня Decathlon прийняв рішення призупинити комерційну діяльність і закрити 60 своїх магазинів в росії. В червні рітейлер заявив, що повністю зупиняє операційну діяльність на російському ринку. Усі магазини та інтернет-магазин будуть остаточно закриті з 26 червня.

Athletics повернув до роботи в Україні 27 магазинів

Про це розповіла керівник мережі магазинів. “Наразі до роботі повернулось 27 роздрібних магазинів. На жаль, два об’єкти не вдалось зберегти: магазин в харківському ТРЦ Караван було розбомблено (снаряд прилетів прямесенькою в магазин), подібна ситуація склалася з магазином в Херсоні”, – повідомила Людмила Книш.

Нагадаємо, після ліквідації ТОВ «Спортмастер-Україна», яка управляла мережею магазинів Sportmaster, управління компанією перейшло під контроль нових власників, в тому числі понад 50% акцій дісталося топ-менеджменту рітейлера. Після початку війни замість магазинів Sportmaster з’явилася нова мережа Athletics. Наразі проведено ребрендинг усіх колишніх магазинів Спортмастер.

атлетікс athletics

Мережа магазинів Марафон стала Marathon

Мультибрендовий рітейлер товарів для активного відпочинку Марафон провів ребрендинг. Протягом першого місяця воєнних дій компанія повністю оновила свої онлайн-канали. З початку квітня почали проводити зміни в магазинах: оновили декілька вивісок та прикасових зон у відкритих магазинах. Крім того, були відкрити нові магазини в Ужгороді та Чернівцях.

До початку війни мережа мультибрендових магазинів товарів для активного відпочинку Марафон нараховувала 32 магазини в найбільших містах країни загальною площею 12 000 кв. м, а інтернет-магазин Marathon.ua відвідувало понад 200 000 користувачів щомісяця.

марафон

Спортмастер закриє усі магазини Go Sport у Польщі

Найбільший російський рітейлер спортивних товарів Спортмастер змушений закрити свою польську мережу Go Sport. Після введених у квітні санкцій щодо компанії, Спортмастер не вдалося продати бізнес британській Sports Direct, яка отримала схвалення на угоду від місцевого регулятора. Як повідомляють ЗМІ, обмеження паралізували роботу мережі, тому й передачу її місцевому топ-менеджменту експерти вважають малоймовірною.

Спортмастер купив Go Sport у 2019 році, за оцінками експертів, за 40 млн євро, щоб вийти на ринки країн ЄС. 27 квітня 2022 року польська влада внесла Go Sport до списку санкцій поряд з 35 компаніями з росії та білорусі. Всі рахунки рітейлера в країні були відразу ж заблоковані, 25 точок продажу та інтернет-магазин рітейлера закрилися.

Американський Nike іде з ринку рф, німецькі Аdіdas і Puma залишаються

Nike повністю йде з росії через три місяці після припинення своєї діяльності в країні-агресорі. Про це йдеться в повідомленні компанії, надісланому електронною поштою 23 червня. Ще в ​​березні Nike заявила, що тимчасово призупинить роботу всіх своїх магазинів, що належать та керуються Nike у росії у відповідь на дії москви в Україні, додавши, що ті, які все ще відкриті, керуються незалежними партнерами.

Німецькі виробники спортивного одягу та взуття Adidas і Puma, в свою чергу, навпаки, продовжать постачати свою продукцію на російський ринок. На такий крок вони підуть попри зупинення операційної діяльності та закриття монобрендових роздрібних магазинів. Adidas і Puma вже приймають заявки на поставки нових колекцій 2023 року від російських ритейлерів, імена яких не називаються. Джерела на ринку роздрібної торгівлі зазначають, що в даний час постачання продукції вищезгаданих брендів триває через дистриб’юторів.

nike

Читайте також

Спецпроект: які галузі рітейлу та які компанії найбільше втратили з початку вторгення рф (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

time icon  
  307
Усі новини ринку