Зіркова хвороба: як неочікувані візити селебретіз стрімко підіймали рейтинг закладів, до яких вони завітали

Зіркова хвороба: як неочікувані візити селебретіз стрімко підіймали рейтинг закладів, до яких вони завітали

11.06.2022 09:00
  2655
Дарія Осіїк

Анджеліна Джолі у Lviv Croissants, президенти на українських заправках, Мік Джагер в американській закусочній та інші приклади, коли неочікувані візити відомих людей в рази підвищували популярність закладу.

Як свідчать експерти, після комерційного залучення зірок продажі ресторану протягом перших трьох місяців збільшуються у два-три рази. Але деяким бізнесам щастить виграти справжній джекпот, коли до їх закладу без попередження і підготовки приходить зірка світового масштабу. Ця подія дає шанс не лише подвоїти свою клієнтуру, а й вивести бізнес на якісно новий рівень. RAU зібрав приклади, коли несподівані візити зірок змінювали долю бізнесу. 

Зіркове комбо від Анджоліни Джолі

Неочікуваний візит Анджеліни Джолі до закладу мережі Lviv Croissants у житловому масиві Сихів у Львові став справжньою сенсацією. За інформацією радника голови Офісу президента Сергія Лещенко, який займався організацією візиту зірки з гуманітарною метою, це було спонтанне рішення Джолі, якого не було в програмі. Голівудська зірка замовила два круасани та капучино й залишила автограф. Фото та відео ланча з сихівського закладу облетіло не лише українські, а й світові медіа. Візит акторки підняв продажі в мережі фаст-фуду на 23%. Щоб продовжити ефект від відвідування Джолі, мережа запустила по закладах зіркове комбо-меню з круасанами та капучино, які вона куштувала. 

Візит Джолі може полегшити мережі Lviv Croissants вихід на ринок США, до якого власник Lviv Croissants Андрій Галицький приглядається декілька років поспіль. В маркетингу з потенційним партнером підприємець хоче зробити акцент на факті, що цей заклад обрала сама Джолі. Усі прибутки від цієї історії будуть спрямовані на благодійніть, інакше доведеться купувати права на згадування Джолі в рекламній кампанії. Також візит Джолі може полегшити мережі перезапуск франшизи у Польщі цього року (перша спроба 2018-го була невдала через помилки з локацію та асортиментом). “Це посилить довіру до мережі, про яку не знають нові відвідувачі. Бренди Україна і Джолі — це хороша колаборація, яка дасть потрійний ефект», – говорить Галицький. 

Президентський перекус на заправці 

Не менш гучною була історія навколо візиту президента України Володимира Зеленського на AЗС Socar неподалік аеропорту “Бориспіль” 29 травня 2019 року. Тут президент зупинився з командою перекуситиі шаурмою з кавою, а потім опублікував відповідне фото з підписом: “‪Коли у тебе напружений графік, шаурма може бути рішенням. У цьому, як бачите, немає нічого страшного, незручного і тим паче – ганебного. А ще – допомагає не “забронзовіти”, не відриватися від людей. Для тих, хто у владі, це корисно”.

Після цієї історії продажі донер-кебабу (саме так називається в меню закладу ця страва), зросли в кілька разів. А кмітливі керівники мережі АЗС запустили комбо-меню під назвою “Президентське комбо” – донер-кебаб із телятини чи курки плюс еспресо чи американо на вибір. Скористатись цим ажіотажем вдалось й іншим АЗС. Зокрема, миттєво відреагувала мережа АЗС KLO, використавши цей привід для реклами власного кафе Борщ: “Коли у тебе напружений графік, із завданням не “забронзовіти” і не відриватися від людей краще впорається борщ! Корисно і для тих, хто у владі, і для тих, хто ні”.

Примітним також став візит на АЗС WOG поблизу Рівного президента Литви Гітанаса Науседи та президента Польщі Анджея Дуди, куди вони завітали попити кави перед зустріччю з Володимиром Зеленським. Цей візит відбувся за день до початку війни, тому значного ефекту у вигляді підвищення полулярності та продажів не відбулось, але 23 лютого ця новина розлетілась по всіх медіа та соцмережах України. А AЗС WOG тепер також можуть хизуватись, що їх сервіс задовольняє навіть президентів.  

Сталоне та Мік Джагер обідають, ресторатори – багатіють

Спонтанні візити зірок так само сприяють і бізнесу в США. Вечеря селебретіз в ресторані привертає велику увагу аудиторії і допомагає підвищити продажі. Наприклад, восени 2019 року Сільвестер Сталоне без попередження зупинився на  обід у французькому ресторані The Grand Café у Нью Джерсі. Він люб’язно фотографувався з гостями і персоналом. Після цього власники змогли поділитись цими фото на сторінці закладу у Facebook. Цей пост отримав тисячі лайків, а кількість відвідувачів подвоїлась.

 

Так само різко взлітала популярніть ресторанів, які без попередження відвідував відомий британський шеф-повар Гордон Рамзі, що прославився через телевізійні шоу Food Network. Аудиторія, яка довіряла його смаку, одразу прямувала в ці ресторани, щоб насолодитись смачною їжею та гарним сервісом. 

Загалом відома людина в ресторані може допомогти бізнесу у різні способи. Зокрема, відгук селебретіз відразу викликає довіру. Неочікуваний візит зірки підвищує популярність закладу і може привабити нових відвідувачів, які потім можуть стати вже лояльними клієнтами закладу. Наприкінці 2019-го фронтмена Rolling Stones Міка Джагера помітили за обідом в кафе Tick-Tock Diner в американському містечку Кліфтон за кілька годин до його виступу у сусідньому місті. Ця новина облетіла всі таблоїди. Після цього ця закусочна стала дуже модним місцем, яке ще багато разів опинялось в заголовках та обкладинках медіа та яке стали відвідувати американські губернатори, актори та популярні американські коміки. 

Варто зауважити, що візит зірки дійсно може стати хорошим стимулом для стрибка популярності ресторанного бізнесу. Але це не гарантує успіх, оскільки важливо щоб окрім цього заклад також міг запропонувати хороший продукт, якісний сервіс та постійно підтримував маркетингові активності для привертання уваги. 

Читайте також – 

Нагодувати й вижити: як ресторанний бізнес змінився під час війни


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку