
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


Про це свідчать аналітичні дані цифрової програми лояльності «Власний Рахунок». Наприкінці квітня загальна кількість активних учасників програми складала 1 632 217 покупців.
“Приємним для нас фактом є те, що у квітні до активних візитів у Сільпо повернулися майже 140 000 споживачів. Тобто, кожен сьомий з тих, хто евакуювався і не міг відвідувати Сільпо з 24 лютого, почав щотижня купувати у своєму супермаркеті”, – розповіли в компанії.
Також відбулася міграція відвідувачів Сільпо всередині країни. Найбільша, зрозуміло, — на захід України. До війни частка постійних клієнтів Сільпо у західних областях країни становила 19%, тоді як зараз зросла до 28%. Частина споживачів зі сходу України мігрувала у центр. Тож, як і до війни, найбільша кількість покупців Сільпо продовжує залишатися у центрі та півночі нашої країни — 40% від усіх.
Крім того, Сільпо продовжує нараховувати і виплачувати бонуси своїм постійним учасникам «Власного Рахунку»: з 24 лютого 2022 року нарахувала бонусів на загальну суму 90 474 094 грн. Нещодавно у Сільпо вирішили, що всі бали, нараховані з дня повномасштабного вторгнення, будуть надалі називатися «Балами Перемоги». Загалом, з 24 лютого по 1 травня покупці накопичили балів перемоги на майже 38,5 млн грн.
Також споживачі долучаються до благодійних ініціатив та збору коштів у додатку Сільпо і переказують бонуси і бали перемоги на благодійність:
Читайте також –
Власник мереж Сільпо і Фора відновив роботу заводу у Ворзелі