Після виходу західних брендів в російських ТРЦ з’явиться 3,5 млн кв. м вільних площ
Додаткові площі, які звільняться в російських торгівельних центрах через вихід із країни іноземних брендів, можуть досягти 3-3,5 млн кв. м. Це станеться після того, як бренди, що призупинили діяльність до червня, приймуть остаточне рішення стосовно роботи в рф.
Про це повідомляє Українська рада торгівельних центрів (УРТЦ) з посиланням на заяву керуючого директора Російської ради торгових центрів Олега Войцеховського. «Занепокоєння викликає, напевно, десь 3-3,5 млн кв. м, які очевидно будуть звільнятися. Але ми навіть не знаємо, коли це відбуватиметься. Від 20% до 30% площ простоюють», — сказав він.
За його даними, зараз орендарі не використовують близько 8 млн кв. м площ. Орендні договори рітейлери поки що не розривають.
Для великих зарубіжних операторів орендна ставка часто встановлюється, виходячи з оборотів магазинів. Оскільки торгові точки наразі не працюють, орендні збори торгових центрів упали. За словами Войцеховського, діяльність призупинили близько 100 компаній-орендарів. До червня вони планують остаточно вирішити, чи продовжуватимуть працювати у росії.
Російські ТРЦ розраховують, що отримають хвилю пропозицій від торгових операторів із Туреччини. Іран та Індія також хочуть почати активно працювати в росії. При цьому їх виробництва випускають не брендований товар, тому запустити власні торгові мережі вони не можуть. Виходом може стати реалізація їх товарів через продавців, що вже працюють у рф.
Читайте також –
Дослідження Української ради торгівельних центрів: які ТРЦ та магазини працюють під час війни