Як зараз рітейлу вести себе в соціальних мережах

Як зараз рітейлу вести себе в соціальних мережах

01.03.2022 04:00
  1023
Дарія Осіїк

Експерти креативної агенції ODDEE AGENCY підготували список порад, як зараз поводити себе рітейу в соцмережах – mmr.

Зупиніть всі рекламні кампанії 

Все, що зараз цікавить людей — війна. Вони читають новини та публікації на цю тему, адже там пояснюють, що відбувається та як себе поводити прямо зараз. Тому реклама зараз не просто неефективна, а злить людей, яким зараз взагалі не до цього. 

Приберіть відкладений постінг 

Багато компаній користуються функцією відкладених публікацій. Це зручно та допомагає нічого не забути. Але зараз ці пости недоречні: ніхто їх не буде читати, вони лише засмічуватимуть стрічку новин людини. 

Покажіть свою позицію 

Рітейлери — це лідери думок. Тому варто не лише прибрати недоречні публікації та рекламні кампанії, а й показати свою громадянську позицію, показати людям, що ви з ними. Наприклад, зробити заяву, засудити російську агресію або поділитися списком достовірних джерел, де зараз можна отримувати інформацію чи перевіреними порадами, як поводити себе у такій ситуації. 

Витратьте рекламний бюджет на допомогу армії 

Це наша порада — візьміть рекламний бюджет на березень та відправте його на допомогу армії. Від цього буде точно більше користі, ніж витрачати його зараз на рекламу, яка нікому не потрібна. 

Не сійте паніку 

Одна з головних цілей ворога — розповсюджувати паніку. Тому зберігайте спокій, не пишіть панічних текстів та закликайте це робити свою аудиторію. За можливістю спробуйте зберегти роботу компанії.    

Настали складні часи для всіх нас, але Україна неодноразово в своїй історії показувала волю до перемоги. Так буде і зараз. Тому зберігайте спокій, не панікуйте та допомагайте армії.  

Читайте також –

Актуальна інформація про працюючі магазини провідних торгівельних мереж України (оновлюється)

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку