Varus оновив боти у месенджерах Viber та Telegram
Varus оновив Viber-бот та запустив бот у месенджері Telegram. Тепер клієнти мережі супермаркетів можуть здійснювати покупки ще швидше та зручніше.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі, з новими опціями ботів можна:
- замовити продукти онлайн
- знайти розташування найближчого супермаркету Varus
- отримати ідеї для різних продуктових кошиків — запас на тиждень чи ідеї для подарунка
- звернутися на гарячу лінію або залишити відгук
- знайти рецепти різноманітних страв
Крім цього, за допомогою оновлених чат-ботів Varus у Viber та Telegram клієнти зможуть бути у курсі всіх новинок, наявних в мережі супермаркетів, швидко перевіряти стан бонусного рахунку, отримувати новини про акції та знижки, а бонусна картка Varus для сканування на касі завжди під рукою у мессенджерах. Інтуїтивне меню підкаже, що натиснути далі, аби скористатися всіма доступними послугами.
Боти доступні за посиланнями:
Viber: viber://pa?chatURI=varusbot
Telegram: https://t.me/varusua_bot
Читайте також
Скупитись на ходу: Varus відкрив новий супермаркет формату ToGo у Дніпрі (фотоогляд)