
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


За підсумками благодійної акції «Лапка до лапки рятує життя», яку ініціював національний маркетплейс Алло наприкінці грудня минулого року в поміч онкохворим дітям, було зібрано майже 500 000 грн. Компанія Алло подвоює цю суму та передає 1 млн грн на лікування дітей, підопічних благодійного фонду Таблеточки.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. «Алло, як відповідальний бізнес, піклується про майбутнє, зокрема про здоров’я українських дітей, бо вони і є нашим завтра. Це вже не перша співпраця Алло з БФ «Таблеточки», але перша масштабна благодійна акція, яку ініціювала та успішно втілила у життя компанія. Мене приємно вразила активність українців, вдячний кожному учаснику. Ми бачили сотні позитивних відгуків у соціальних мережах, наші команди в магазинах теж перейнялися ідеєю. Трохи сумно завершувати акцію, але попереду в нас багато нових проектів. Адже системна допомога та благодійність вже стали нормою для багатьох людей та компаній», – зазначив голова ради директорів ГК «Алло» Дмитро Деревицький.
В акції «Лапка до лапки рятує життя» взяли участь тисячі українців, які купили онлайн та в магазинах Алло майже 100 000 магнітиків із зображенням лапи тигреняти – символу 2022 року. За статистикою Алло, найбільше долучилися до акції мешканці таких областей як:
Також активно долучилися до акції й мешканці Запоріжжя, Одеси, Кривого Рогу, Вінниці та Кропивницького. А в окремих магазинах Львова, Луцька, Дніпра та Харкова українці купили найбільше магнітів серед усіх магазинів Алло в Україні. Всі зібрані від продажу благодійних магнітів-лапок кошти та внесок Алло фонд «Таблеточки» спрямує на допомогу та лікування онкохворих дітей, а також на нагальні витрати в лікарнях України.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 140 містах України.
Читайте також
Дмитро Деревицький, Алло: Роздача смартфонів літнім українцям призведе до зростання “чорного ринку”